مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

آگاهی سیاسی پاسداران نقطه قوت سپاه است

1398/02/26 - 11:21 - کد خبر: 1555 نسخه چاپی

نصر: مسئل نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه نبود آگاهی سیاسی و بصریت افزایی منجر به شکست در مواقع پیروزی می شود، داشتن این دو عنصر مهم در میان پاسداران را نقطه قوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسن کاملی فر روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی- سیاسی در سپاه ناحیه سراب، اظهار داشت: البته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچ گاه تحت تاثیر القائات منفی دشمنان قرار نمی گیرد و بزرگترین افتخار پاسداران، تحت امر ولی فقیه بودن آنهاست.

وی افزود: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری در آمادگی رزمی، روحی و روانی قرار دارد و به لحاظ دفاعی، تجهیزاتی، معنوی و اعتقادی نیز سپاه در سطح بسیار بالائی بوده و از امکانات پیشرفته و مدرنی برخوردار است، اما باید توجه داشت که قدرت اصلی سپاه مکتبی بودن و اعتقادی بودن آن است.

حجت الاسلام کاملی فر با بیان اینکه سپاه در سال های پس از انقلاب در عرصه های نظامی، امنیتی، فرهنگی و سیاسی کارنامه های درخشان از خود به جای گذاشته و توانسته بسیاری از توطئه ها و فتنه های دشمنان را خنثی کند، یادآوری کرد: همین موضوع سبب خشم و کینه دشمنان از این نیروی عظیم مردمی و وفادار به نظام و ملت شده است.

وی حضور سپاه در مرزها و خارج از کشور را موجب اقتدار نظام در سطح بین المللی عنوان و اضافه کرد: امروز سپاه در عرصه اقتصاد نیز برای مقابله با تحریم ها در میدان عمل است و هرجا که انقلاب نیاز به خدمت داشته باشد سپاه در آن حضور خواهد یافت که حضور سپاهیان در حادثه سیل نشات گرفته از اخلاص بسیج و سپاه می باشد.

حجت الاسلام کاملی فر به پروژه سپاه هراسی در کنار ایران هراسی توسط استکبار جهانی در منطقه اشاره کرد و گفت: چون نظام سلطه به قدرت واقعی سپاه در دفاع از حریم ملت و کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی آگاهی دارد همه این تخریب ها و تهدیدها و قرار دادن سپاه در لیست تروریستی ناشی از همین نقش بر آب کردن نقشه های نظام استکبار است.

وی با اشاره به اهتمام جدی سپاه به نهادینه سازی مسایل دینی و عقیدتی در بین پاسداران، اظهار داشت: توجه به مسایل معنوی، عقیدتی و دینی در مجموعه های سپاه جزو اولویت های اصلی است.

حجت الاسلام کاملی فر یادآوری کرد: باید توجه داشت معنویتی که در انسان بصیرت، روحیه حماسی و مبارزه و تشخیص حق و باطل ایجاد نکند معنویت نیست و مورد تایید ائمه اطهار (ع) هم نخواهد بود.

انتهای پیام/

آگاهی سیاسی پاسداران نقطه قوت سپاه است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار