مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی خبرداد:

افزایش نظارت و برخورد با تأسیسات گردشگری غیرمجاز آذربایجان شرقی

1398/02/26 - 11:05 - کد خبر: 1551 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، از افزایش نظارت و برخورد با تأسیسات گردشگری غیر مجاز خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، مرتضی آبدار صبح امروز یک شنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه در ارائه خدمات گردشگری باید وحدت رویه و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی صورت پذیرد، از تشدید نظارت و برخورد با تأسیسات گردشگری غیر مجاز، خبر داد و گفت: افراد و مراکزی که بدون مجوز به صورت غیرقانونی و با تبلیغات در فضاهای عمومی و محیط‌های مجازی اقدام به بازاریابی و راه اندازی تورهای گردشگری می‌نمایند با تشدید برخورد اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی در ارتباط با این موضوع افزود: در حال حاضر اقدامات لازم در راستای نظارت بر فعالیت این افراد اتخاذ شده و پس از جمع آوری مستندات تخلفات آنان، مراتب به مراجع انتظامی و قضائی اعلام و ارجاع داده خواهد شد.

مدیرکل میراث آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مکاتبات لازم با سازمان‌ها و نهادهای ذی ربط استان در راستای برخورد با مؤسسات غیرمجاز انجام گرفته است، ادامه داد: در این راستا با انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان نیز مکاتبات لازم صورت گرفته و تذکرهای جدی در خصوص رعایت عدم همکاری دفاتر با دلالان و واسطه‌ها داده شده است.

آبدار در پایان خاطرنشان کرد: افزایش نظارت و برخورد با متخلفین در حوزه رستوران داری نیز اجرا خواهد شد به طوری که در صورت مشاهده فعالیت‌های غیر مجاز در رستوران بین راهی و سفره خانه‌های سنتی استان، طبق مستندات جمع آوری شده از تخلفات، مراتب به مراجع قضائی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

افزایش نظارت و برخورد با تأسیسات گردشگری غیرمجاز آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار