استاندار آذربایجان غربی؛

خسارت اماکن روستایی قطور از محل بیمه تا پایان سال پرداخت می شود

1398/12/08 - 17:15 - کد خبر: 15509 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان غربی گفت:خسارت اماکن روستایی از محل بیمه تا پیش از پایان سال پرداخت می‌شود.

به گزارش نص به نقل از مهر، محمدمهدی شهریاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران قطور خوی افزود: با وجود تلاش‌های خوب انجام گرفته ولی خدمات رسانی به زلزله زدگان هنوز تمام نشده و مدیران دستگاه‌های اجرایی به طور مستمر در مناطق زلزله زده حاضر شوند.
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه تلاش‌های خوبی برای خدمات رسانی به مناطق زلزله زده از سوی دستگاه‌های اجرایی انجام گرفته است اظهار کرد: مرحله اول امدادرسانی به زلزله زدگان تمام شده و وارد مرحله آوار برداری و بازسازی اماکن خسارت دیده شده‌ایم.
شهریاری با تقدیر از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در تأمین امنیت و همکاری برای امدادرسانی به زلزله زدگان گفت: برخی بداخلاقی‌هایی که در فضای مجازی در خصوص بی توجهی مسئولین به مناطق زلزله زده توسط افرادی که عادت به سیاه نمایی دارند نباید مانع تلاش‌های جهادی دستگاه‌های خدمات رسان شود.
استاندار آذربایجان غربی افزود: موظف هستیم تا آخرین مرحله بازسازی و امدادرسانی با تلاش جهادی در کنار مردم باشیم.
شهریاری از بنیاد مسکن و راهداری خواست تا نسبت به تأمین ماشین آلات لازم جهت آواربرداری در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام نمایند.
استاندار آذربایجان غربی گفت: بازسازی مدارس تخریبی باید در اولویت باشد، در این خصوص باید شتاب دهی به اقدامات در دستور کار باشد.
شهریاری افزود: مسئولین در خصوص تأمین دام افرادی که دام‌هایشان را در زلزله از دست داده‌اند از طریق اموال تملیکی و ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) به صورت رایگان اهتمام کنند.
وی بر توزیع بیشتر لوازم بهداشتی در مناطق زلزله زده، ضد عفونی کردن منازل روستایی جهت پیشگیری از بیماری‌های مسری، مستند سازی اقدامات، تأمین مکان لازم برای نگهداری دام‌های زنده، توزیع گسترده غذای گرم در بین زلزله زدگان و پرداخت کمک‌های معیشتی و بلاعوض تاکید کرد.
شهریاری با اشاره به اینکه تمام امکان روستایی در ۲۰ کیلومتر مرز از محل فروش سوخت بیمه شده‌اند افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته مقرر شده تا پیش از پایان سال خسارت منازل آسیب دیده پرداخت شود.
انتهای پیام/
خسارت اماکن روستایی قطور از محل بیمه تا پایان سال پرداخت می شود خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار