مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی خبر داد:

ضدعفونی مستمر بخش‌های مختلف فرودگاه بین‌المللی تبریز

1398/12/08 - 16:30 - کد خبر: 15500 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بخش‌های مختلف فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز به صورت مستمر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رامین آذری، امروز در گفت و گویی افزود: در این راستا کانترهای پذیرش مسافر و بار، سرویس های بهداشتی، گیت های بازرسی پلیس و سپاه، تسمه نقاله ها، صندلی ها در ترمینال های این فرودگاه به صورت مستمر ضدعفونی می شود.
وی اظهار داشت: ضدعفونی و گندزدایی چرخ دستی های حمل بار، عابر بانک ها، ایکس ری ها و دستگاه های تلفن ترمینال های این فرودگاه از دیگر اقدامات این اداره کل برای پیشگیری از شیوع بیماری کرنا است.
فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمال غرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.
روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شود.
انتهای پیام/
ضدعفونی مستمر بخش‌های مختلف فرودگاه بین‌المللی تبریز خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار