مدیرکل راه آهن آذربایجان شرقی؛

قطارها و ایستگاه‌های راه آهن استان هر روز ضدعفونی می‌شود

1398/12/08 - 16:00 - کد خبر: 15496 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راه آهن آذربایجان شرقی گفت: در راستای پیشگیری از ابتلای مسافران به ویروس کرونا، قطارها و ایستگاه‌های این اداره کل که در آن مسافر به قطار سوار و یا از آن پیاده می شود هر روز قبل و بعد از اعزام قطارهای مسافری ضدعفونی می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، شاپور ارصلانی، امروز در گفت و گویی افزود: ضدعفونی ایستگاه های مسافری تشکیلاتی، سالن های مسافری و پخش کلیپ های آموزشی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در ایستگاه ها از دیگر اولویت های کاری این اداره کل برای تامین سلامتی مردم است.
وی اظهار داشت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان نسبت به استقرار ماموران بهداشتی به منظور کنترل و تب سنجی مسافران ورودی و خروجی از ایستگاه های تشکیلاتی در حال انجام است.
بنا به این گزارش، نخستین خط راه آهن ایران یک قرن قبل در حد فاصل تبریز تا بندر شرفخانه دریاچه ارومیه توسط روس ها ساخته شد.
راه‌آهن آذربایجان به عنوان یکی از نواحی نوزده‌گانه راه‌آهن ایران در محورهای تبریز - میانه، تبریز- جلفا، تبریز- رازی، مراغه - ارومیه و در آینده نزدیک میانه - بستان آباد فعال است و خطوط ریلی این ناحیه به حدود یک هزار و 100 کیلومتر می رسد.
راه‌آهن آذربایجان به استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل خدمت‌رسانی می‌کند.
انتهای پیام/
قطارها و ایستگاه‌های راه آهن استان هر روز ضدعفونی می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار