مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز؛

ضدعفونی تجهیزات عملیاتی اولویت اقدامات قرار گیرد/ تشکیل ستاد پیشگیری از بیماری های واگیر دار

1398/12/08 - 12:15 - کد خبر: 15468 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، حفظ سلامتی آتش‌نشانان برای ارایه خدمات ایمنی به شهروندان را یک اصل مهم و از ضروریات دانست.

به گزارش نصر، همزمان با شیوع بیماری واگیر دار در سطح جامعه و لزوم اجرای اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا، تمامی تجهیزات عملیاتی، ستادی ، ساختمان های اداری این سازمان ضدعفونی شد.
 
محمد قلیزاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با بیان اینکه حفظ سلامتی آتش نشانان برای ارایه خدمات ایمنی به شهروندان جزو یک اصل و  ضروریات است افزود: همزمان با  شیوع این بیماری و در جهت حفظ سلامتی آتش نشانان برای تداوم  ارایه خدمات ایمنی به شهروندان ستاد بررسی و پیشگیری از بیماری های واگیر دار  تشکیل و برنامه های پیشنهادی برای ضد عفونی تجهیزات و ناوگان عملیاتی سازمان مورد بررسی و اقدام قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: تمامی تجهیزات، ناوگان خودرویی، ایستگاه عملیاتی، اسباب اداری و  محوطه به صورت روزانه قبل از شروع ساعات اداری و  چندین بار حین ساعات اداری ضد عفونی می شوند.
 
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز به حفظ بهداشت و سلامتی آتش نشانان نیز تاکید کرد و افزود: دوش های رفع آلودگی تعبیه شده در ایستگاه های عملیاتی دیگر اقدامات پیشگیرانه برای زدودن غبار از لباس های عملیاتی آتش نشانان است که بر اساس این  اقدام پیشگیرانه، آتش نشانان پس از بازگشت از صحنه های عملیات بایستی لباس های عملیاتی را با مایعات شوینده مناسب  شسته و غبار زدایی کنند.
انتهای پیام/
ضدعفونی تجهیزات عملیاتی اولویت اقدامات قرار گیرد/ تشکیل ستاد پیشگیری از بیماری های واگیر دار نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار