شهردار منطقه پنج خبر داد:

اجرای لکه گیری آسفالت در مسیر جاده تهران ، اتوبان پاسداران ، میدان فهمیده و شهرک باغمیشه

1398/12/08 - 11:39 - کد خبر: 15463 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه پنج تبریز گفت : چاله زدایی در مسیر های اصلی این منطقه اجرا شده و این طرح بزودی در معابر فرعی نیز شروع می شود.

به گزارش نصر، این مطلب را میر علی اصغر نساج اعلام کرد و گفت: ۶ اکیپ معاونت های خدمات شهری و اجرایی و فنی و عمرانی با کاترزنی اقدام با لکه گیری آسفالت نموده اند.
وی در ادامه افزود: در راستای استقبال از عید نوروز طرح های متعددی اجرا می شود که از مهمترین آنها لکه گیری آسفالت و چاله زدایی می باشد.

او همچنین مسیر های جاده تهران، اتوبان پاسداران و ۳۵ متری شهرک باغمیشه را از معابر اصلی این منطقه برشمرد و اظهار داشت: لکه گیری آسفالت در این معابر اجرا شده است.

شهردار منطقه پنج خاطر نشان ساخت که در دو باند رفت و برگشت میدان شهید فهمیده تا طرح تبادل امام علی (ع)، مسیر جاده تهران تا میدان بسیج و ۳۵ متری شهرک باغمیشه با لکه گیری اقدام به چاله زدایی شده است.

نساج درخصوص میزان تناژ آسفالت بکار رفته برای لکه گیری در این مسیرها نیز گفت : با ۲۰۰ تن آسفالت اقدام به چاله زدایی در این مسیرها شده است.
وی در پایان به زیرسازی و لکه گیری در خیابان کوی استانداری نیز اشاره نمود و گفت : بزودی لکه گیری در تمامی معابر سطح حوزه شروع خواهد شد.
انتهای پیام/
اجرای لکه گیری آسفالت در مسیر جاده تهران ، اتوبان پاسداران ، میدان فهمیده و شهرک باغمیشه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار