با حضور معاون توسعه مدیریت منابع وزارت همزمان با سراسر کشور:

جلسه ویدئو کنفرانس بررسی اعمال افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برگزار شد

1398/12/08 - 09:52 - کد خبر: 15447 نسخه چاپی

نصر: جلسه ویدئو کنفرانس با هدف هماهنگی و بررسی نحوه افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت، مدیر کل امور مالی و ذیحسابی وزارت و مدیرکل بودجه توسعه منابع انسانی و پشتیبانی با مشارکت مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان های سراسر کشور بعد ازظهر امروز همزمان با سراسر کشور در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، با عنایت به بخشنامه شماره ۶۹۶۴۸۸ مورخ ۹۸/۱۱/۳٠ معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور رفع ابهامات و پاسخ سوالات مطرح شده در اجرای بخشنامه جلسه ویدئو کنفرانس با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت و مدیران کل این حوزه معاونت برگزار شد.
در این نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با قدردانی از اقدامات ارزشمند بعمل آمده در افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برای تمامی کارکنان افزود: به منظور اعمال افزایش امتیازات مربوطه با تلاش معاونت پشتیبانی و همکاران این حوزه اقدامات لازم صورت گرفته است.
میراحد حسینی با اشاره نحوه تسری این بخشنامه برای کارکنان قراردادی آمادگی کامل این اداره کل را جهت اعمال افزایش امتیازات مربوطه را اعلام کرد.
انتهای پیام/
جلسه ویدئو کنفرانس بررسی اعمال افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برگزار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار