سرپرست فرمانداری بوکان؛

۱۶۷ تُن شکر و برنج در بوکان توزیع می‌شود

1398/12/07 - 17:45 - کد خبر: 15433 نسخه چاپی

نصر: سرپرست فرمانداری بوکان با بیان اینکه برخورد با متخلفان در فضای بازار تشدید می‌شود، گفت: ۱۶۷ تُن شکر و برنج با هدف متعادل کردن قیمت‌ها در سطح این شهرستان به مناسبت ایام نوروز توزیع می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، لقمان خسروپور امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار بوکان افزود: این میزان شامل ۷۵ تُن شکر و ۹۲ تُن برنج است که در قالب طرح تنظیم بازار در سطح این شهرستان توزیع شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه ۲۰ باب مغازه در سطح شهر و مناطق مختلف این شهرستان توزیع این اقلام را برعهده دارند، اظهار داشت: برای کنترل قیمت‌ها، بستر لازم برای توزیع شکر طرح تنظیم بازار با قیمت مصوب از طریق شبکه‌‍‌های توزیعی در این شهرستان فراهم شده است.
وی ادامه داد: قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر طرح تنظیم بازار ۴۷ هزار ریال است و با فروش آن به بالاتر از این قیمت، به صورت قانونی برخورد می‌شود.
وی قیمت مصوب برای هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج هندی را نیز ۶۷۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها و توزیع این اقلام امید است در ایام عید شاهد آرامش در بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها باشیم.
سرپرست فرمانداری بوکان اضافه کرد: اعضای ستاد تنظیم بازار باید بازرسی‌ها را در این ایام تشدید کرده و به صورت مرتب به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم اطمینان داشته باشند که بازار تحت کنترل و نظارت مسوولان امر است.
در ایام نوروز گشت‌های مشترک بین اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی به صورت روزانه بر بازار این شهرستان نظارت خواهند کرد.
در بوکان ۱۹ اتحادیه با ۱۱ هزار واحد صنفی وجود دارد.
انتهای پیام/
۱۶۷ تُن شکر و برنج در بوکان توزیع می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار