مدیرعامل کارخانه پنبه هیدروفیل و باند و گاز تبریز در گفتگو با نصر؛

کمبودی بابت تولید مواد ضدعفونی در آذربایجان شرقی نداریم/ تولید روزانه 10 تن محلول های ضدعفونی کننده در تبریز

1398/12/07 - 14:51 - کد خبر: 15411 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل کارخانه پنبه هیدروفیل و باند و گاز تبریز گفت: بنابر خواست رئیس سازمان صمت استان، با توقف تولید 250 نوع از محصولات بهداشتی، سیستم کارخانه را تغییر داده تا بتوانبم پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

به گزارش سرویس اجتماعی نصر، "حبیب ماهوتی"، در گفت و گو با خبرنگار نصر، اظهار کرد: باتوجه به اینکه شرکت ما از ده سال پیش مایع ضدعفونی را تولید می کرد و تا چند روز قبل ماهانه کمتر از سه تن انواع مواد ضدعفونی کننده تولید و به بازار ارایه می کرد، اکنون در راستای تامین نیازهای بازار و کمک به ارتقای سطح  آرامش روانی جامعه و رفع نیاز مردم به مواد بهداشتی، روزانه نزدیک به 10 تن تولید داریم.

وی افزود: برای کمک به تامین نیاز مردم به مواد ضدعفونی کننده به عنوان نیاز ضروری مقطع فعلی، تعداد شاغلان شرکت را افزایش داده ایم، ضمن اینکه تعداد نوبت های کاری را نیز از یک به سه نوبت در شبانه روز رسانده ایم.  

وی ادامه داد: پیش از این پر کردن ظروف حاوی مواد ضدعفونی کننده تولید شرکت ما فقط به شکل ماشینی انجام می شد، اما در روزهای اخیر پر کردن ظروف به صورت دستی نیز انجام می شود تا بخشی از نیاز مردم را تهیه و برطرف کنیم.
 

ماهوتی با بیان اینکه روزانه نزدیک به 40 هزار اسپری ضدعفونی کننده در این کارخانه تولید و توزیع می شود، تاکید کرد: باتوجه به افزایش درخواست محصول ضدعفونی کننده و بنابر خواست رئیس سازمان صمت استان، با توقیف تولید 250 نوع از محصولات بهداشتی، سیستم کارخانه را تغییر داده تا بتوانبم پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

مدیرعامل کارخانه پنبه هیدروفیل و باند و گاز تبریز اذعان کرد: روزانه نزدیک به 12 تن مصرف الکل در این کارخانه است و پشت بند آن سایر مواد اولیه و تشکیل دهنده محلول های ضدعفونی است.

ماهوتی تاکید کرد: هدف ما ارائه محصولات با کیفیت و واقعی به بازار است. نمی توان یک درصد ناخالصی را در محصولات ضدعفونی کارخانه ما پیدا کرد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه خاصیت الکل خشکی و سفید کردن و سوزاندن پوست است که خوشبختانه توانسته ایم با بکارگیری تیم مجرب و توانمند محصولی با کیفیت و مناسب مصرف کننده به بازار عرضه کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه طی یکی دو روز اول توانستیم پاسخگوی نیاز بازار باشیم. همچنین سعی کردیم قیمت ها را به نسبت متعارف به بازار عرضه کنیم این در حالی است که مواد اولیه و مصالح تولید محلول های ضدعفونی کننده برای خود ما بسیار گران تمام می شود.

ماهوتی اظهار کرد: به هیچ وجه جای نگرانی بابت کمبود مواد و محلول های ضدعفونی کنده در استان وجود ندارد چرا که ما علاوه بر تامین نیاز بازار آذربایجان شرقی، به سایر استان ها نیز محصولاتمان را صادر می کنیم.

مدیرعامل کارخانه پنبه هیدروفیل و باند و گاز تبریز افزود: خوشبختانه سازمان صمت استان و بهداشت ما را در این مسیر حمایت کرده و تمام خواسته هایمان را عملی می کنند؛ در این راستا نهایت تشکر و قدردانی را بابت همراهی مسئولین دارم.

انتهای پیام/
کمبودی بابت تولید مواد ضدعفونی در آذربایجان شرقی نداریم/ تولید روزانه 10 تن محلول های ضدعفونی کننده در تبریز سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار