خبر/

تمدید مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی

1397/11/30 - 18:23 - کد خبر: 154 نسخه چاپی

نصر: مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی به دنبال درخواست اهالی رسانه تمدید شد.

به گزارش نصر، محمد عزیزی‌راد، دبیر علمی چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: به دنبال درخواست مکرر فعالان خبری و رسانه‌ای استان؛ بر اساس تصمیم خانه مطبوعات و رسانه‌های استان و شورای سیاست‌گذاری جشنواره، مهلت ارسال اثر به این رویداد مهم رسانه‌ای به مدت یک هفته و تا هفتم اسفند تمدید شد.
وی با بیان این‌که تاکنون بیش از 600 نفر در بخش های مختلف به دبیرخانه الکترونیکی جشنواره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: بر اساس فراخوان منتشر شده، امروز 30 بهمن آخرین مهلت ارسال آثار بود که با توجه به ترافیک ایجاد شده در سامانه ارسال اثر تصمیم بر تمدید یک هفته‌ای گرفته شد.

عزیزی‌راد با اشاره به این‌که آثار دریافت شده از سطح کیفی مطلوب و بالاتری نسبت به دور گذشته جشنواره برخوردار هستند، افزود: امسال بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری؛ محدودیت در تعداد آثار ارسالی اتخاذ شد، تا بیش از کمیت، بر کیفیت آثار تمرکز شود و داوری نهایی نیز با دقت نظر و حساسیت های لازم صورت گیرد.

به گفته وی عموم فعالان رسانه‌ای استان آذربایجان‌شرقی می‌توانند آثار منتخب خود با موضوعات آزاد در محورهای سرمقاله، یادداشت، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش خبری و غیر خبری، کاریکاتور، طنز مطبوعاتی، عکس خبری و تک عکس و گزارش تصویری را از طریق سامانه پذیرش آثار به آدرس الکترونیکی azarsh.pressfestival.ir ارسال کنند.
گفتنی است، در بخش ویژه چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی نیز تولیدات تحلیلی در موضوعات شعار سال، حمایت از کالای ایرانی، اشتغال، اقتصاد مقاومتی و دستاورد های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قیام ۲۹بهمن تبریز مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

تمدید مهلت ارسال اثر به چهارمین جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار