مدیر عامل شرکت توزیع نیروزی برق استان آذربایجان شرقی خبر داد؛

برگزاری نخستین رویداد بین المللی استارت آپ ویکند صنعت برق در تبریز

1398/12/07 - 08:28 - کد خبر: 15355 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی گفت: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با همکاری مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز نخستین رویداد بین المللی استارتاپ ویکند صنعت برق کشور را اردیبهشت ماه سال ۹۹ برگزار می‌ کنند.

به گزارش نصر، "اکبر فرج نیا"، امروز در پیرامون نشست مطبوعاتی رویداد بین المللی استارت آپ‌ویکند صنعت برق با اصحاب رسانه اظهار کرد: هشتم اسفند ماه  زمان دریافت ایده ها می باشد و صاحبان ایده، نخبگان تا هشتم اسفند ماه فرصت دارند تا ایده های خود را ارسال کنند و در ۱۳ اسفندماه ایده ها توسط هیپت داوران بررسی و مشخص می شود.
وی تصریح کرد: سوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ رویداد استارت آپ ویکند بین المللی صنعت برق به صورت رسمی با حضور اکثر استان ها در تبریزبرگزار می شود.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروزی برق استان آذربایجان شرقی، افزود: از آنجایی که در فصل تابستان با پیک بار مصرف برق مواجه هستیم تصمیم گرفته شده است بخشی از خدمات خود را از طریق این تکنولوژی ارائه کنیم.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروزی برق استان آذربایجان شرقی ابراز کرد: در این راستای برگزاری رویداد استارت آپ ویکند بین المللی در صنعت برق از شرکت ها و نخبگانی که دارای طرح و ایده بوده دعوت به عمل آمده تا طرح و ایده های خود را به این رویداد استارت آپی ارسال کرده و حضورشان را اعلام نمایندتا پس از بررسی هیئت داوران طرح های برتر مورد ارزیابی و عملیاتی گردد.
فرج نیا به بازدید از مرکز رشد دانشگاه تبریز اشاره کرد و گفت: در راستای برگزاری این رویداد وقتی از مرکز رشد دانشگاه تبریز بازید به عمل آمد، متوجه شدیم جوانان بسیار نخبه علمی و دانشگاه در این مرکز رشد فعالیت می کنند که سرشار از ایده و طرح های جالب و خلاقانه هستند؛ بنابراین مصمم تر  برای برگزاری این رویداد علمی و استارت آپ اقدام کردیم و باید گفت مدیریت مصرف در اوج بار،تحول دیجیتال در صنعت برق و آشنایی با مدل های کسب از جمله محورهای برگزاری این رویداد است.
وی مهم ترین هدف از برگراری این رویداد استارت آپی را کاهش مصرف برق در فصل تابستان و اوج بار اعلام کرد و افزود: با استفاده از این طرح ها و عملیاتی کردن آنها درصدد هستیم مصرف برق در فصل تابستان کاهش پیدا کند.
فرج نیا در  مورد اطلاع رسانی این رویداد استارت آپی اظهار کرد: از طریق دانشگاه تبریز به تمامی دانشگاه های سراسر کشور و پارک علم و فناوری مستقر در تمامی استان ها و مراکز رشد سراسر کشور اطلاع رسانی صورت گرفته است.
وی  با اشاره به جوایز اختصاص یافته برای برگزیدگان این رویداد افزود: حمایت های مادی و معنوی برای برگزیدگان این رویداد استارت ویکند در حد امکان برآرود شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروزی برق استان آذربایجان شرقی، هدف از برگزاری این استارت آپ را استفاده از ایده ها، طرح ها و نظریات نخبگان جوان جامعه را یکی از ضروریت های امروز اعلام کرد و گفت: با توجه به توسعه زندگی ماشینی و به تبع آن فرآیند مسیر دیجیتالی ضرورت طراحی نرم افزارها، استارت آپ و اپلیکیشن ها بیش از هر زمان جزو ضرورت ها محسوب می گردد.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروزی برق استان آذربایجان شرقی در تشریح جوایز برگزیده عنوان کرد: این جوایز برای  نفر اول ۱۵ میلیون تومان ،‌نفر دوم ۱۰ میلیون تومان و نفر سوم ۸ میلیون تومان است.
فرج نیا تاکید کرد: همچنین قرارداد همکاری برگزیده برای تیم نفرات  اول ۱۵۰ میلیون تومان، تیم دوم ۱۰۰ میلیون تومان و قرارداد تیم سوم ۸۰ میلیون تومان مد نظر بوده و از ایده های آنان اکثر در حوزه صنعت برق بهره خواهیم گرفت.
"عسگری"، معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه تبریز گفت: تا کنون ۱۹ ایده و طرح فن آور به دبیرخانه رویداد بین المللی استارتاپ ویکند صنعت برق ارسال شده است.
 عسگری افزود: دانشگاه تبریزبه عنوان قطب علمی کشور ۲۰۰ تفاهم نامه علمی با دانشگاه‌های مختلف جهان دارد.
انتهای پیام/
برگزاری نخستین رویداد بین المللی استارت آپ ویکند صنعت برق در تبریز سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار