گزارش/

چرا قلیان سراها و کافه ها در تبریز ضدعفونی و تعطیل نمی شوند؟

1398/12/06 - 16:19 - کد خبر: 15342 نسخه چاپی

نصر: شهروندان تبریزی خواهان برخورد قاطع با قلیان سراها و کافه ها به عنوان کانون های نشر دهنده سرطان و‌ ویروس احتمالی کرونا هستند.

به گزارش نصر، برخی از ناظران بی طرف و‌ کارشناس ها مدعی اند؛ مردم و‌ مسئولان آذربایجان شرقی و تبریز در جریان پیشگیری از انتشار ویروس کرونا سنگ تمام گذاشته و با وجود همه مشکل ها و کاستی ها با تمام توان تلاش می کنند.

اما متاسفانه برای عده ای سودجو و‌ افراد ناآگاه پول، تفریح و‌ لذت زودگذر کاذب مهم تر از سلامت و امنیت همه جانبه شهروندان است.

به عنوان نمونه هزاران شهروند و دختر و پسر ناآگاه در قلیان سراها و کافه های تبریز و‌ اطراف پلیس راه بستان آباد که انواع آلودگی های بهداشتی و خاصی را می توان در آن مشاهده کرد همچنان فعال هستند.

این پاتوق های شبانه همچون سایر کافه ها و قلیان سراها در محیط پر دودی که حتی نمی‌توان میز بغلی را به خوبی دید به کانونی برای ابتلا به سرطان و‌ انتشار احتمالی ویروس کرونا تبدیل شده اند.

مردم از خانواده ها و مسئولان می‌خواهند با فرهنگ سازی بیش از پیش در اندیشه سلامت هموطنان باشند و اگر افرادی سودجو نخواهند به قانون و عرف پایبند باشند و مسیر را برای بیماری و آلودگی هموار کنند و جان دیگران را به خطر اندازند برخورد قانونی قاطعی صورت گیرد.

 شهروندان از مدیران بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل سازمان صمت، اداره اماکن نیروی انتظامی می‌‌خواهند در جلسه قرارگاه زیستی آذربایجان شرقی تصمیم جدی تری در این خصوص اتخاذ کنند.

انتهای پیام/
 چرا قلیان سراها و کافه ها در تبریز ضدعفونی و تعطیل نمی شوند؟ نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار