/اطلاع رسانی/

حضور شركت آذر فنون تابلو به عنوان نماینده آذربایجان شرقی نمايشگاه توانمندى هاى فنى و مهندسى ايرانى

1398/12/05 - 15:00 - کد خبر: 15260 نسخه چاپی

نصر: نمايشگاه توانمندى هاى فنى و مهندسى ايرانى در تاريخ سوم تا هشتم اسفند ماه امسال در محل مصلى تهران از سوی قرارگاه سازندگى خاتم الانبيا در حال برگزاری است.

به گزارش نصر، در اين نمایشگاه صدها شركت داخلى توانمندى هاى خود را جهت استفاده در صنايع مختلف به نمايش گذاشته اند.

از آذربايجان شرقى نیز شركت آذر فنون تابلو كه سابقه اجراى پروژه هاى مختلف ملى كشور را دارد در حوزه دريايى و بنادر اين نمايشگاه توانمندى هاى خود را در زمينه توليد تابلوهاى برق و باسداكت هاى انتقال نيرو به نمايش گذاشته است.
 
این گزارش حاکی است؛ آرش ريحانى نيا مدير بازرگانى شركت آذر فنون تابلو با بيان اين نكته كه توان توليد كليه تابلوهاى برق در داخل كشور وجود دارد و به هيچ وجه نيازى به وارد كردن اين تجهيز مهم تاسيساتى از خارج كشور وجود ندارد گفت: شركت آذر فنون تابلو از سال هاى پيش در جهت ساخت تجهيزات با كيفيت برقى در داخل كشور تلاش نموده و توانسته به عنوان تنها توليد كننده باسداكتهاى انتقال نيروى كاملا ايرانى سهم بسزايى در جلوگيرى از خروج ارز از كشور داشته باشد.
 
وی با بيان اين كه توليد در كشور مشكلات بسيارى را داراست گفت جهت رسيدن به هدف رونق توليد نياز است كليه سازمان هاى دولتى و خصوصى در اين راستا با تمام توان تلاش كنند و به توليد كننده با كيفيت ايرانى اعتماد كنند.
 
گزارش نصر حاکی است؛ اين نمايشگاه از ساعت هشت تا ١٦ در محل مصلى تهران برگزار مى شود.
انتهای پیام/
حضور  شركت آذر فنون تابلو به عنوان نماینده آذربایجان شرقی نمايشگاه توانمندى هاى فنى و مهندسى ايرانى نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار