برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا/

تمام مراکز عمومی و سالن‌های ورزشی مرند یک هفته تعطیل است

1398/12/05 - 14:15 - کد خبر: 15258 نسخه چاپی

نصر: معاون استاندار آذربایجان شرقی از تعطیلی یک هفته‌ای کلیه مراکز و برنامه‌های عمومی، سالن‌های ورزشی و استخرها به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان مرند خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، جلسه ستاد مدیریت و شورای پدافند غیر عامل شهرستان مرند ظهر امروز در راستای ارائه دستورالعمل‌های لازم برای کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا به ریاست معاون استاندار آذربایجان شرقی در فرمانداری ویژه مرند برگزار شد.
داود گرشاسبی در این جلسه اظهار داشت: توجه جدی و احساس مسئولیت به موضوع پیشگیری و کنترل از شیوع ویروس کرونا باید در اولویت برنامه‌های دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان باشد.
وی با اشاره به سودجویی برخی افراد در زمینه احتکار و گران فروشی لوازم بهداشتی گفت: اکیپ‌های کشت و کنترل بیشتر داروخانه‌ها و سایر مراکز جهت فروش به قیمت مناسب جز برنامه‌های اداره صنعت، معدن و تجارت باشد.
فرماندار شهرستان ویژه مرند از دستگاه‌های اداری و اجرایی از جمله شهرداری‌ها خواست اقدام لازم را برای ضد عفونی کردن مراکز عمومی، ادارات و … انجام دهند.
گرشاسبی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کنترل بیشتر آن، کلیه مراکز و مکان‌های عمومی، برنامه‌ها عمومی، سالن‌های ورزشی، استخرها و… به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.
معاون استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: کنترل و پیشگیری یکی از راهکارهای مؤثر در مهار ویروس کرونا است و مردم نیز باید در این زمینه نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.
وی تاکید کرد: به پیشگیری، آموزش و تعامل همگانی با یکدیگر در امر ریشه کنی ویروس کرونا توجه جدی صورت گیرد.
فرماندار ویژه مرند افزود: سلامت افراد جامعه در اولویت است و در صورت نیاز بر تعطیلی مراکز با هماهنگی استان تعطیل خواهد شد.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند در ادامه با اشاره به ضرورت بسیج همگانی برای ریشه کنی این ویروس گفت: در زمینه آموزش و کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس، شبکه بهداشت از طریق آموزش همگانی و اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی اقدام کند.
گرشاسبی در پایان تاکید کرد: باید ید واحده برای آموزش همگانی و پیشگیری از شیوع این ویروس داشته باشیم.
انتهای پیام/
 تمام مراکز عمومی و سالن‌های ورزشی مرند یک هفته تعطیل است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار