مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

تقویم آموزشی مدارس به دلیل تعطیلی‌های مکرر امسال تغییر می‌یابد

1398/12/05 - 12:19 - کد خبر: 15234 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، تعطیلی‌های مکرر برف، آلودگی هوا، برودت هوا، کرونا و... را یادآور شد و گفت: با توجه به تعطیلی‌های مکرر امسال، به احتمال زیاد تقویم آموزشی تغییر یابد.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، جعفر پاشایی در نوزدهمین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان در باشگاه فرهنگیان، با اشاره به اینکه در روزهای گذشته شاهد رویدادهای ارزشمند و غرور آفرینی از جمله راهپیمایی 22 بهمن، انتخابات و دیدار با رهبری بودیم، اظهار داشت: این حضور حماسی مردم در صحنه‌های مختلف نشان از زنده بودن انقلاب و پیگیری آرمان‌های امام راحل و شهداست.
وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات شایسته و قابل توجهی در پژوهشسراها انجام گرفته و رویکرد مجموعه حمایت همه جانبه از این بخش است، افزود: تدوین برنامه و چشم اندازه آموزش و پرورش جزء اهداف ویژه مجموعه است تا با تلاش مضاعف به برنامه‌های هدف گذاری شده در راستای رشد آموزش و پرورش دست یابیم.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از ضدعفونی کردن کلاس‌ها و مدارس استان خبر داد و با تأکید بر اینکه اقدامات خوبی در بحث بهداشت و سلامت انجام شده است اما کافی نبوده و نیازمند توجه مضاعف است، گفت: با توجه به شرایط خاص کنونی و ضرورت رعایت نکات بهداشتی و به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار، کلیه جلسات، اردوها و برنامه‌هایی که منوط به شکل گیری اجتماعات است لغو شود.
پاشایی در پایان، تعطیلی‌های مکرر برف، آلودگی هوا، برودت هوا، کرونا و... را یادآور شد و گفت: با توجه به تعطیلی‌های مکرر امسال، به احتمال زیاد تقویم آموزشی تغییر می‌یابد.
انتهای پیام/
تقویم آموزشی مدارس به دلیل تعطیلی‌های مکرر امسال تغییر می‌یابد خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار