مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز؛

تجهیزات و ماشین آلات حمل زباله ضد عفونی می‌شوند

1398/12/05 - 09:40 - کد خبر: 15206 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: تجهیزات و ماشین آلات حمل زباله با مواد گند زدا و ضد ویروس، ضدعفونی می‌شوند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، علیرضا اصغری امروز در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به تاکید مسئولان بهداشتی کشور و استان، اقدامات بازدارنده و پیشگیری کننده در حوزه مدیریت پسماند از سوی این سازمان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حال اجرا است.
 وی افزود: طی بخشنامه‌ای، تمامی معاونین خدمات شهری شهرداری‌های مناطق ده گانه و پیمانکاران حوزه خدمات شهری، ملزم به استفاده از مواد گندزدا و ضد ویروس جهت پاکسازی و ضد عفونی کردن تجهیزات و ماشین آلات حمل زباله‌، به ویژه خودروهای حمل پسماندهای پزشکی شدند و سازمان به صورت تمام وقت پیگیر موضوع است.
اصغری همچنین در خصوص سلامت پاکبانان، گفت: تمامی پیمانکاران حوزه خدمات شهری ملزم به تهیه ملزومات بهداشتیاز قبیل ماسک و دستکش برای پاکبانان هستند و نحوه فراهم‌سازی و توزیع این امکانات را رصد می‌کنیم.
مدیرعامل سازمان پسماند کلانشهر تبریز با بیان اینکه تنظیف تبریز به مدد دو هزار پاکبان انجام می‌شود، بر لزوم تضمین سلامت آنان به عنوان تامین کنندگان سلامت و بهداشت شهروندان تاکید کرد.
در کلان شهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز روزانه بیش از یکهزار و ۲۰۰ تن زباله تولید می شود.
انتهای پیام/
تجهیزات و ماشین آلات حمل زباله ضد عفونی می‌شوند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار