مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نقده؛

ابتلا به ویروس کرونا در نقده گزارش نشده است

1398/12/04 - 17:45 - کد خبر: 15193 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان نقده با بیان اینکه هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان مشاهده نشده است، گفت: اخیرا برخی شایعات مبنی بر وجود کرونا در نقده در فضای مجازی منتشر شده که به هیچ عنوان صحت ندارند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مجید نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: هیچ فرد مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان نقده وجود ندارد.
وی بیان کرد: مردم به مسوولان و اخبار نهادهای بهداشت و درمان اعتماد و موارد مربوط به پیش‌گیری را که از سوی شبکه بهداشت و درمان اطلاع رسانی می‌شود، رعایت کنند.
مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت نقده ادامه داد: لوازم بهداشتی مثل ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست نیز به علت ترس و وحشت از این بیماری در نقده بسیار کمیاب شده است که طی روزهای آینده در بین مردم از طریق داروخانه‌ها توزیع خواهد شد.
نادری اظهار کرد: چنانچه فرد یا افرادی بخواهند با این شایعات امنیت و آرامش جامعه را بر هم بزنند با برخورد قانونی و قضایی از سوی شبکه مواجه خواهند شد.
بنا به این گزارش، کروناویروس‌ها خانواده بزرگی از ویروس‌ها و زیر مجموعۀ کروناویریده هستند که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس شامل می شود.
نقده در جنوب استان آذربایجان‌غربی قرار دارد.
انتهای پیام/
ابتلا به ویروس کرونا در نقده گزارش نشده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار