خبر/

بیانیه ستاد انتخابات علیرضا منادی منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی

1398/12/04 - 15:12 - کد خبر: 15181 نسخه چاپی

نصر: به دنبال اعلام رسمی اسامی منتخبان ملت در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات علیرضا منادی از منتخبان این حوزه انتخابیه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش نصر، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)و  بانهایت احترام ، در کمال تواضع و ارادت و سپاسگزاری، بدین وسیله از یکایک برادران و خواهرانی که طی این مدت به صورت شبانه روزی در ستاد های انتخاباتی  ،که به همت خود برای حقیر تدارک دیده بودند ،فعالیت و از حقیر حمایت نمودند و تمامی مردم مهربان وغیور این مرز و بوم و مسئولان ارجمندی که در این مدت به هر نحو ممکن بنده را در مسیر مردم‌سالاری و خدمت به این مرز و بوم به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یاری کرده و انتخاب نمودند صمیمانه تشکر وقدردانی خودرااعلام می‌نمایم.

خداوند متعال بر ما منت نهاد و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز جمعه 2  اسفند با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری در تاریخ تبریز و آذربایجان ورق زدند.

ملت شریف تبریز؛ آذرشهر و اسکو :اینک که بنده را به عنوان خادم ونماینده خود برگزیده اید، بعدازتعظیم وسجده شکربه پیشگاه خداوندمتعال ، دست تک تک شماملت شریف آذربایجان را میبوسم و هر آنچه در توان دارم جهت خدمت صادقانه به شما مردم بزرگوار به کار خواهم بست.

ملت شریف تبریز؛ آذرشهر و اسکو جادارد که حضورا خدمت تک تک شما عزیزان رسیده و تشکر حضوری خود را از شما عزیزان اعلام نمایم،اما به دلیل احترام به شما و در نظر گرفتن وضعیت جامعه در برخورد با جلوگیری از شیوع بیماری کرونا که منجر به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها گردیده است، علی رغم میل باطنی برگزاری مراسم جشن و تقدیر و تشکر از شما همراهان را ،به ناچار جهت حفظ سلامت شما برادران و خواهران ، به زمانی دیگر موکول مینماییم که به اطلاع شما همراهان عزیز خواهیم رساند.

مجددا حماسه حضور مردم را به امام عصر(عج)،مقام معظم رهبری، منتخبان ملت و مردم ایران بویژه مردم مومن، آگاه و انقلابی شهرستان های تبریز؛ آذرشهر و اسکو تبریک عرض نموده و از زحمات و تلاش های ایثارگرانه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو اعم از هیات های اجرایی، نظارت ، بازرسی، نیروهای امنیتی و انتظامی و … تقدیر و تشکر مینمایم.
انتهای پیام/
بیانیه ستاد انتخابات علیرضا منادی منتخب مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار