در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر در تبریز مطرح شد/

ژائله: دیگر فضای ناامیدی در کشور تمام شده است/ باید در فضای تولید بدترین تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم

1398/02/25 - 11:24 - کد خبر: 1517 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: صنعتگر، کارفرما و کارگر سه ضلع یک مثلث هستند که خروجی آن باید صادرات، تولید، اقتصاد و اشتغال باشد.

به گزارش نصر، "یونس ژائله" ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته کار و  کارگر و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و واحدهای نمونه استان با بیان اینکه این هفته متعلق به کارگرانی است که از صبح زود برای اقتصاد کشور تلاش می‌کنند، اظهار داشت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد که در این چند سال بی‌سابقه بوده؛ بنابراین دشمن می خواهد فروش نفت ایران را به صفر برساند و با ایجاد کردن محدودیت ها مردم در تامین مواد اولیه نیز دچار مشکل شوند.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت های بخش خصوصی از فرش گرفته تا صنعت فضا را برای رسیدن به اهداف تسهیل می کند، افزود:  این حرکات ظالمانه به دلیل استقلال و آزادی طلبی ایران است و در این راستا دست از تلاش بر نمی دارد. اینکه ما می خواهیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و به منطقه های نیازمند کمک کنیم که تمام این اهداف با همت کارگران به ثمر خواهد رسید.
وی تصریح کرد: صنعتگر، کارفرما و کارگر سه ضلع یک مثلث هستند که خروجی آن باید صادرات، تولید، اقتصاد و اشتغال باشد.
رئیس اتاق بازرگانی تبریز اذعان کرد: باید ظرف ۶ ماه مهارت لازم در زمینه تولید با کیفیت بالا را به سطح بین المللی برسانیم که این وظیفه دولت است و وظیفه بخش خصوصی اراده انجام‌کار است. دولت باید با زمینه سازی، فضا را برای رشد و توسعه فراهم  کند.
ژائله با بیان اینکه باید زمینه و فضا برای فعالیت در سطح بین‌ المللی فراهم شود تا از بنگاه محلی خارج شویم  ادامه داد: باید با افزایش مهارت و مهارت آموزی  کیفیت محصول را بالا ببریم و اگر کالایی با کیفیت و برند تولید کنیم برنده خواهیم بود.
وی اظهار کرد: الان برندهای تبریز اعم از فرش تبریز، تراکتور تبریز، آجیل تبریز، پمپ تبریز و غیره هستند که مهارت محسوب می‌ شوند.
رئیس اتاق تبریز با اشاره به تدوین برنامه جدید اتاق تبریز تصریح کرد: دیگر فضای ناامیدی تمام شده است و با کمک استانداری و تیم اقتصادی شاهد کارهای بزرگی خواهید بود.
وی ادامه داد: ما در فضای تولید باید پرانرژی باشیم و بدترین تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم به طوریکه همه داخل یک کشتی هستیم و نباید با یاس و نا امیدی آن را سوراخ کنیم.
انتهای پیام/

ژائله: دیگر فضای ناامیدی در کشور تمام شده است/ باید در فضای تولید بدترین تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار