رییس هیات اسکی استان زنجان؛

طرح جامع استعدادیابی اسکی شمال غرب لغو شد

1398/12/04 - 12:40 - کد خبر: 15152 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات اسکی استان زنجان، گفت: طرح جامع استعدادیابی اسکی شمال غرب کشور در زنجان لغو شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رضا اژدری امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور، فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان، کلیه رویدادهای ورزشی ازجمله طرح جامع استعدادیابی شمالغرب کشور و کلاس مربیگری اسکی آلپاین درجه ۳۹ و ارتقا درجه سه به دو، تا اطلاع ثانوی برگزار نمی شود.
وی اظهار داشت: این هیات در راستای اجرای این دستورالعمل، شنبه شب با مسوؤلان اسکی پنج استان کشور تماس گرفته و موضوع لغو مسابقه و کلاس مربیگری را اعلام کردند.
اژدری با بیان اینکه به علت بیماری کرونا ویروس، خانواده ها نگران حضور فرزندان خود در زنجان بودند تصریح کرد: با توجه به تعطیلی مدارس، دلیلی وجود نداشت تا این دو دو رویداد ورزشی برگزار شود.   
وی اظهار داشت: این طرح قرار بود از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعدازظهر امروز با  شرکت قریب ۱۲۰ اسکی باز منتخب و برتر از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، همدان، اردبیل، قزوین، زنجان و کردستان، در دو  رده سنی هشت، ۹ و ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال و در دو بخش دختران و پسران در پیست پاپایی زنجان انجام شود.
اژدری افزود: برنامه این بود دوشنبه (پنجم اسفند ماه) نیز کلاس مربیگری اسکی آلپاین درجه سه و ارتقا سه به دو در پیست پاپایی زنجان برگزار شود.
انتهای پیام/
طرح جامع استعدادیابی اسکی شمال غرب لغو شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار