فرماندار ارومیه؛

نتایج قطعی انتخابات در ارومیه اعلام شد

1398/12/04 - 12:05 - کد خبر: 15145 نسخه چاپی

نصر: فرماندار ارومیه با اشاره به قطعی‌شدن نتایج انتخابات گفت: از مجموع ۳۴۴ هزار و ۸۸۶ رای سیدسلمان ذاکر، روح‌الله حضرت‌پور و وحید جلال‌زاده به عنوان منتخبان مردم ارومیه راهی مجلس شدند.

به گزارش نصر به نقل از مهر، علیرضا ملامحمدی‌زاده در خصوص آخرین نتایج انتخابات در ارومیه افزود: در پایان ۱۶ ساعت رأی‌گیری در شعبه‌های شهری و روستایی شهرستان ارومیه سید سلمان ذاکر با ۱۳۸ هزار و ۴۳۶ رأی، روح‌الله حضرت‌پور با ۸۶ هزار و ۹۱۰ رأی و وحید جلال‌زاده با ۸۰ هزار و ۹۴ رأی به مجلس یازدهم راه یافتند.
وی اضافه کرد: پس از آنها صلاح خان‌احمدزاد با ۷۸ هزار و ۹۴۳ رأی، سید احمد غفاری قره‌باغی با ۷۷ هزار و ۲۴۳ رأی، شهین جهانگیری با ۶۳ هزار و ۶۷۳ رأی، سید دلیر علویبا ۵۲ هزار و ۲۵۰ رأی، مرتضی منافی با ۳۵ هزار و ۱۳ رأی، عابد فتاحی با ۳۱ هزار و ۹۵۹ رأی و محسن امامی قشلاق با ۲۳ هزار و ۷۰۹ رأی در رده‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.
محمدی زاده ادامه داد: همچنین گلشن نوروزی با ۲۱ هزار و ۷۱۵ رأی، علی کامیار با ۱۸ هزار و ۷۶۵ رأی، محمدرحیم حاتمی با ۱۵ هزار و هشت رأی، داوود امین فنک با ۹ هزار و ۹۵۱ رأی، کیومرث حاجی‌محمدی با ۹ هزار و ۱۳۱ رأی، محمدعلی سلیمی‌مهر با هفت هزار و ۷۰۰ رأی، غلامرضا داداش‌زاده با هفت هزار و ۴۳۸ رأی، علی فعال با ۶ هزار و ۵۷۹ رأی، زهرا یوسفی با ۶ هزار و ۵۰۸ رأی و علیرضا چوداری با سه هزار و ۵۹۵ رأی رده‌های یازدهم تا بیستم را به خود اختصاص دادند.
فرماندار ارومیه ادامه داد: همچنین در این انتخابات نیما ترینه ۲ هزار و ۹۷۹ رأی، نجم‌الدین اسدی ۲ هزار و ۹۴۰ رأی، مریم علیزاده ۲ هزار و ۸۰۵ رأی، حسین سلطانی ۲ هزار و ۳۹۸ رأی، اکبر پور محمدرضا ۲ هزار و ۳۲۷ رأی، بهزاد نوروزی ۲ هزار و ۲۱۹ رأی، هادی نشاط ۲ هزار و ۱۵۷ رأی، یحیی صمدزاده ۲ هزار و ۱۲۶ رأی، محمود حضرتی یک‌هزار و ۷۷۸ رأی و نسرین حیدرزاده یک‌هزار و ۴۶۸ رأی کسب کرده و رده‌های بیست و یکم تا سی‌ام حوزه انتخابیه مربوط به این شهرستان را از آن خود کردند.
ملامحمدی‌زاده اظهار کرد: محمد آذرورجوی با یک‌هزار و ۴۱۳ رأی، مهدی فداکار با یک‌هزار و ۳۸۳ رأی، سید نایب حسینی با یک‌هزار و ۳۴۶ رأی، امیر حیدری با یک‌هزار و ۲۱۴ رأی، محمد میلانی با یک‌هزار و ۱۲۸ رأی و لعیا عباس‌پور با یک‌هزار و ۹۶ رأی رده‌های سی و یکم تا سی و ششم را به خود اختصاص دادند.
وی گفت: همچنین سعید عباس‌زاده، رضا درباسی، جعفر غلام‌پور، سیدعلیرضا ایزدی، سالار گلابی، مرتضی مقتدایی، علیرضا آذروندی، خلیل کیامهر، رضا اردوخانی، بهنام جاوید، سیاوش حسنی، عبدالله نقیان، موسی معصوم‌زاده، داوود ثناجو و داوود نقی‌پور با آرایی کمتر از یک‌هزار فقره در رده‌های سی و هفتم تا پنجاه و یکم ایستادند.
نامزدها در راستای اجرای قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز می‌توانند شکایت احتمالی خود را به فرمانداری ارومیه اعلام کنند.
انتهای پیام/
نتایج قطعی انتخابات در ارومیه اعلام شد خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار