فرمانده انتظامی ماکو؛

۲۳ تُن چوب قاچاق در ماکو کشف شد

1398/12/04 - 11:45 - کد خبر: 15134 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی ماکو گفت: دو محموله چوب درختان به وزن ۲۳ تن که به صورت قاچاق در حال انتقال از این شهرستان بود، کشف و توقیف شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین شهریار امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: این محموله‌ها که در دو دستگاه کامیون بارگیری شده‌بود، توسط ماموران انتظامی کشمش‌تپه در محور ماکو - بازرگان متوقف شد.  
وی اضافه کرد: بار این کامیون‌ها درختان زردآلو و سیب بود که در روستاهای اطراف ماکو بارگیری و صاحبان آن قصد داشتند آن را از طریق محورهای مواصلاتی به یکی از شهرهای شمال کشور برای تهیه چوب و کاغذ منتقل کنند.  
وی بیان کرد: در این زمینه دو دستگاه کامیون ۱۸ چرخ توقیف و راننده آنها دستگیر و پرونده آن به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده‌است.  
مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی در سال جاری است.
ماکو یکی از شهرهای شمالی آذربایجان‌غربی است که در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و به ترتیب دارای ۱۳۰ و ۱۴۰ کیلومتر مرز مشترک با این کشورهاست.
انتهای پیام/
۲۳ تُن چوب قاچاق در ماکو کشف شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار