فرمانده ارشد نظامی آجا در آذربایجان شرقی و اردبیل در گفتگو با نصر خبر داد:

اجرای عملیات مردم یاری و امدادرسانی ارتش با 43 دستگاه خودرو و تجهیزات سنگین در آذربایجان شرقی

1398/12/04 - 10:54 - کد خبر: 15126 نسخه چاپی

نصر: فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان شرقی و اردبیل از مشارکت یگان های مختلف ارتش در امدادرسانی به مناطق برف گیر آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم ستاد عیسی میرزایی با اعلام این خبر، افزود: با درخواست ستاد مدیریت بحران آذربایجان شرقی 43 دستگاه انواع ماشین آلات، تجهیزات و خودروهای سنگین ارتش جهت بازگشایی محورهای مواصلاتی و راه های روستایی به شهرستان های برفگیر استان اعزام شد.

وی افزود: به دنبال بارش سنگین برف و مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی استان و نیز انسداد صدها راه روستایی، سه دستگاه خودروی سنگین کرایس، دو دستگاه لودر و بولدوزر به سراب از تیپ 40 متحرک هجومی اعزام شد و همچنین دو دستگاه خودروی سنگین کرایس به بستان آباد به منظور امدادرسانی و بازگشایی مسیرها به همراه نفرات لازم اعزام شده است.

امیر سرتیپ میرزایی ادامه داد: از نوع خودروی سنگین کرایس یک دستگاه به شهرستان اهر، یک دستگاه به شهرستان هوراند، یک دستگاه به شهرستان کلیبر، یک دستگاه به شهرستان هریس، یک دستگاه به شهرستان مرند و نیز یک دستگاه بولدوزر به زنوز اعزام شد.

وی گفت: به منظور تسهیل امر انتخابات و فراهم کردن امکان حضور مردم در رای گیری روز جمعه 5 دستگاه خودروی کمپرسی به راهداری استان داده شد تا امر مسیر گشایی روستاهای درگیر با برف سنگین تسریع شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه ارتش در ادامه خاطرنشان کرد: 13 دستگاه خودروی سنگین کرایس، دو دستگاه لودر و بولدوزر و نیز هشت دستگاه خودروی کمک دار تویوتا نیز از گروه 11 توپخانه ارتش به شهرستان های میانه، هشترود، ملکان، مراغه به منظور اجرای طرح مردم یاری، بازگشایی راه های روستایی و نیز تسهیل اجرای امر انتخابات به این مناطق اعزام شد.

امیر سرتیپ میرزایی در ادامه گفت: تیپ 25 واکنش سریع تبریز هم به منظور اجرای طرح مردم یاری و تسهیل امر عبور و مرور وسائط نقلیه در تبریز دو دستگاه لودر و گریدر اختصاص داد.

وی در پایان با اشاره به خدمات مردم یاری ارتش در برهه ها و مناطق مختلف، افزود: تمام امکانات ما به دستور سلسله مراتب ارتش برای کمک به مردم است؛ در شرایط صلح و شرایط جنگ ما در خدمت مردم هستیم. تهدید از نوع بلای طبیعی هم تهدید علیه مردم است و ما وظیفه داریم در چنین شرایطی وارد عمل شویم و امکانات ارتش را در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/
اجرای عملیات مردم یاری و امدادرسانی ارتش با 43 دستگاه خودرو و تجهیزات سنگین در آذربایجان شرقی محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار