خبر/

تجلیل از نام آوران عرصه هنر در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز/ لزوم رسیدگی به مشکلات این هنرمندان

1398/12/04 - 10:14 - کد خبر: 15122 نسخه چاپی

نصر: در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز از آقایان وزیری، اسکندری و نجفی (کارگردان سریال جلال) تجلیل شد.

به گزارش نصر، اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز از نام آوران اخیر عرصه هنر در این شهر تجلیل کردند.

محرم محمدزاده با اشاره به مشکلات این هنرمندان در تبریز، گفت: خواسته‌های عاشیق شیخ حسن خواسته بزرگی نیست و امکان اسکان عاشیق‌ها در یک ساختمان سخت نیست و ساختمان خالی در این شهر زیاد است.

وی افزود:اگر این عاشیق‌ها تمرین نداشته باشند که امکان دریافت جایزه در جشنواره‌ها را نخواهند داشت.

در ادامه، ایرج شهین باهر شهردار تبریز، در این خصوص ، خطاب به اعضای شورا، گفت: باید به عنوان هنرمند نقش خود را ایفا کنید و مدیران متولی حوزه فرهنگ را مورد پرسش قرار دهید که چرا به وظایف خود عمل نمی کنند.

وی با بیان اینکه متولیان امور فرهنگی در تبریز باید گزارش عملکرد خود را ارائه دهند، اضافه کرد: تاکنون واقعا چه اقداماتی برای رفاه حال هنرمندان توسط این ارگان ها انجام گرفته است؟!

شهین باهر با اشاره به اینکه شهرداری نیز برای حمایت از حوزه فرهنگ و هنر تمام تلاش خود را خواهد کرد، اظهار داشت: بیش از ۱۵ سالن آمفی تئاتر در تبریز وجود دارد و می توانیم این سالن ها را در اختیار هنرمندان قرار دهیم.

وی در خاتمه گفت: در طراحی پارک باغشمال که در تقاطع خیابان شهدا و ارتش واقع خواهد شد و توسط ارتش به شهرداری اختصاص یافته است، موضوعات فرهنگی را مد نظر قرار داده ایم، همچنین سالن هایی که در پادگان و آسایشگاه سربازان برای کارهای فرهنگی و حوزه هنر اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام/
تجلیل از نام آوران عرصه هنر در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز/ لزوم رسیدگی به مشکلات این هنرمندان گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار