خبر/

شرکت پارس ساختار برگزیده ششمین دوره طرح ایران تک شد

1398/02/25 - 10:28 - کد خبر: 1507 نسخه چاپی

نصر: ششمین دوره طرح ایران تک ، معرفی برترین شرکت های منطقه غرب و شمال غرب كشور، با حضور مسئولین کشوری و استانی و مديران واحدهاى صنعتی شرکت کننده در تبریز برگزار و شرکت پارس ساختار بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در دو حوزه حائز کسب رتبه اول شد.

به گزارش نصر، در این دوره بر اساس بررسی صورت های حسابداری و بررسی های کارشناسانه در بین بیش از 30 شرکت واجد شرایط  شرکت پارس ساختار در دو حوزه استفاده هوشمندانه از دارایی ها و رشد و بازدهی در گروه برق و الکترونیک به عنوان رتبه اول برگزیده و تنديس ويژه به همراه دیپلم افتخار در این دو بخش به مهندس جليل نواده اباذر، مدير عامل و رئيس هيئت مديره گروه صنعتى پارس ساختار اعطا شد.

 در حوزه رشد و بازدهی پس از شرکت پارس ساختار به ترتیب کابل باختر،پارس سوئیچ،تولید برق سنندج مپنا و ایران ترانسفو در رتبه های دوم تا پنجم قرار گرفته و در حوزه استفاده هوشمندانه از دارایی ها نیز بعد از پارس ساختار شرکت های آلو کاست ایران،کابل البرز،مهندسی مشاور نیروی آذربایجان و تولید برق سنندج مپنا قرار گرفتند.

شایان ذکر است شرکت پارس ساختار به عنوان تنهاترین شرکت EPC کار و رتبه یک وزارت نیرو در شمالغرب کشور و تنها شرکت صلاحیت‌دار از سوی شرکت توانیر برای تولید هر سه نوع دکل (خود ایستای بتنی، تلسکوپی فولادی و مشبک فولادی) است که سابقه اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه احداث خط، پست و نیروگاه و اجرای بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر خطوط انتقال و فوق توزیع نیروی برق و صادرات خدمات فنی و مهندسی به ارزش میلیون‌ها دلار را در کارنامه کاری خود دارد. طراحی و ساخت برجهای تک پایه خود ایستای بتنی در سطوح ولتاژ 63 تا 400 کیلوولت با تعداد مدارات مختلف و به صورت کمپکت از ابتکارات این شرکت بوده و ثبت اختراع داخلی و بین المللی شده است.

انتهای پیام/

شرکت پارس ساختار برگزیده ششمین دوره طرح ایران تک شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار