رییس هیات اسکی استان زنجان؛

زنجان برای میزبانی طرح جامع استعدادیابی اسکی شمال غرب آماده است

1398/12/03 - 11:15 - کد خبر: 15047 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات اسکی استان زنجان گفت: این هیات در صورت حضور اسکی بازان در این استان، آماده برگزاری طرح جامع استعدادیابی اسکی شمال غرب کشور است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رضا اژدری امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: با توجه وجود مواردی از بیماری کرونا ویروس در کشور، احتمال اینکه خانواده ها به خاطر رعایت موارد بهداشتی اجازه ندهند فرزندانشان در این رویداد ورزشی و همچنین جشنواره کشوری در زنجان، حضور داشته باشند زیاد است.  
وی اظهار داشت: این طرح قرار است از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعدازظهر فردا با  شرکت قریب ۱۲۰ اسکی باز منتخب و برتر از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، همدان، اردبیل، قزوین، زنجان و کردستان، در پیست پاپایی زنجان انجام شود.
اژدری با بیان اینکه رقابت ها به صورت ژیان (مارپیچ بزرگ) خواهد بود،  اظهار داشت: این رقابت ها در دو  رده سنی هشت، ۹ و ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال و در دو بخش دختران و پسران برگزار خواهد شد.
وی با یادآوری اینکه طرح جامع استعدادیابی دو سال متوالی است که از سوی فدراسیون برگزار می شود و زنجان از سال ۸۹ این طرح را اجرا می‌کند و پیشتاز در کشور است، اظهار داشت: دوشنبه (پنجم اسفند ماه) نیز کلاس مربیگری اسکی آلپاین درجه سه و ارتقا سه به دو در پیست پاپایی زنجان برگزار خواهد شد که امکان اینکه ثبت نام کنندگان به خاطر کرونا ویروس و رعایت موارد بهداشتی در این کلاس حاضر نشوند وجود دارد.
انتهای پیام/
زنجان برای میزبانی طرح جامع استعدادیابی اسکی شمال غرب آماده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار