خبر/

بخشنامه فدراسیون پزشکی ورزشی به ورزشگاه‌ها در ارتباط با «کرونا»

1398/12/03 - 09:30 - کد خبر: 15037 نسخه چاپی

نصر: فدراسیون پزشکی ورزشی در بخشنامه‌ای به تمام اماکن ورزشی و به ویژه ورزشگاه‌ها بر رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور نگرانی های شدیدی را ایجاد کرده است به خصوص برای تردد در اماکن شلوغ و پٌررفت و آمد مانند ورزشگاه ها.
برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از ورود آن به جمع ورزشی ها روز گذشته حتی وزیر ورزش به فدراسیون پزشکی ورزشی دستور دارد تا با ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا همکاری لازم را داشته باشد.
در همین ارتباط صدور بخشنامه به تمام اماکن ورزشی برای رعایت موارد ایمنی و بهداشتی در ارتباط با ویروس کرونا در دستور کار فدراسیون پزشکی ورزشی قرار داده شده است.
مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت وگو با خبرنگار با اعلام این خبر گفت: امروز بخشنامه موردنظر را بر روی سایت فدراسیون اطلاع رسانی خواهیم کرد ضمن اینکه آن را به تمام اماکن ورزشی از جمله ورزشگاه ها، باشگاه ها و حتی مراکز ورزشی کوچک ارسال خواهیم کرد.
سرپرست فدراسیون پزشکی با تاکید بر اینکه صدور بخشنامه موردنظر برای اماکن ورزشی امروز انجام می شود، خاطرنشان کرد: داشتن نهایت دقت در مسائل بهداشتی، ضد عفونی کردن مداوم وسایل و تجهیزات و ... از مواردی است که در این بخشنامه به آن تاکید خواهد شد.
انتهای پیام/
بخشنامه فدراسیون پزشکی ورزشی به ورزشگاه‌ها در ارتباط با «کرونا» خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار