انتخابات یازدهم (34)/ فرماندار اسکو در گفتگو با «نصر» درخواست کرد؛

مردم رای خود را قبل از ساعات پایانی انتخابات به صندوق بیاندازند

1398/12/02 - 16:17 - کد خبر: 15021 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اسکو گفت: از گروه های مرجع، هنرمندان، ورزشکاران و سایر اقشار صاحب نفوذ در بین مردم می خواهیم تا رای خود را قبل از ساعات پایانی انتخابات انجام دهند و منتظر تمدید نباشند.

به گزارش نصر، "بابک رضی منش" امروز دوم اسفند سال ۹۸ در مصاحبه با خبرنگار نصر در خصوص مشارکت مردمی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: نزدیک به ۱۱۹ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان اسکو وجود دارد که سر جمع دو هزار و سه نفر اعم از عوامل اجرایی، نظارتی و محافظین صندوق در ۱۱۹ شعبه اخذ رای بکارگرفته شده اند.

وی با بیان‌اینکه از ۱۱۹ شعبه اخذ رای، ۶۸ شعبه شهری و ۵۱ شعبه مربوط به روستاها است، افزود: در شهر اسکو ۱۷ شعبه، در شهر سهند ۴۱ شعبه و شهر ایلخچی ۱۰ شعبه اخذ رای وجود دارد که فعالانه پذیرای مشارکت مردم هستند.

رضی منش اذعان کرد: جمعیت واجدین شرایط شهرستان اسکو نزدیک به ۱۱۷ هزار نفر است؛ در سطح شهرستان هشت هزار و ۱۰۰نفر مربوط به رای اولی ها است.

فرماندار اسکو تصریح کرد: از گروه های مرجع، هنرمندان، ورزشکاران و سایر اقشار صاحب نفوذ در بین مردم می خواهیم تا رای خود را قبل ساعات پایانی انتخابات انجام دهند و منتظر تمدید نباشند.

وی ابراز کرد: ۱۱۳ شعبه به صورت ثابت و ۶ شعبه به صورت سیار رای مردم را اخذ می کنند.

رضی منش با اشاره به اینکه بالاترین نرخ رشد جمعیت استان مربوط به شهر جدید سهند است، اظهار کرد: باتوجه به افزایش نرخ رشد جمعیت شهر جدید سهند و شرایط خاص توسعه ای که دارد، نسبت به ادوار گذشته انتخابات، ۵ شعبه اخذ رای در این شهر افزایش یافته است.

انتهای پیام/
مردم رای خود را قبل از ساعات پایانی انتخابات به صندوق بیاندازند سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار