نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی:

تا پایان پیگیر مشکلات سرمایه گذاران هستم / در دوران موفقیت شهرداری و شورای شهر تبریز هستیم

1398/02/24 - 17:21 - کد خبر: 1502 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تا آخرین مرحله پیگیر مشکلات سرمایه گذاران در استان هستم.

به گزارش نصر، زهرا ساعی، نماینده مردم تبربز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی به همراه ایرج شهین باهر شهردار تبریز و کریم صادقزاده تبریزی دبیر اجرایی خانه کارگر در اولین روز از هفته کارگر  از کارخانجات کبریت ممتاز و ستاره ممتاز تبریز بازدید کرد.

ساعی در این بازدید گفت: کارخانجات خصوصی سرمایه های بی بدیل کشور هستند و باید حمایت شوند.

وی ادامه داد: اگر این کارخانجات با تمام توان کار کنند شاهد رونق تولید در جامعه و همچنین اشتغال جوانان خواهیم بود بنابراین باید این صنایع و صاحبان صنایع حمایت شوند تا با دلگرمی بیشتر فعالیت کنند.

ساعی همچنین گفت: باید از تجارب پیشکسوتان حوزه صنعت استفاده کنیم و کارفرمایانی که از کارگران حمایت می کنند باید مورد تکریم قرار گیرند چرا که در رشد اقتصادی و رونق تولید که از تاکیدات مقام معظم رهبری است بسیار موثر خواهند بود.

وی در ادامه به زحمات کارگران در مجموعه های تولیدی نیز اشاره کرد و گفت: کارگران نیز نقش بسزایی در رونق تولید و شکوفایی اقتصادی دارند چراکه تلا این عزیزان در بخش تولید باعث خواهد شد تا محصولاتی با کیفیت وارد بازار شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در ادامه به فعالیت های شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر در دوران موفقیت روزافزون فعالیت های شهرداری و شورای شهر تبریز هستیم.

وی ادامه داد: شهردار تبریز مردی خستگی ناپذیر و سخت کوش است که به همت ایشان و همکاری اعضا محترم شورای اسلامی شهر تبریز شاهد فعالیت های عمرانی مناسب و مستمر در شهر تبریز هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه اعضا شورای شهر تبریز در کنار یکدیگر برای عمران و آبادانی شهر تبریز تلاش می کنند.

کبریت سازی ممتاز جز موفق ترین مجموعه های کارگری استان است

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: کارخانه کبریت سازی ممتاز جز موفق ترین مجموعه های کارگری استان است.

کریم صادقزاده تبریزی دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز  نیز در این دیدار گفت: کارخانجات کبریت سازی ممتاز و ستاره ممتاز تبریز جزو موفق ترین مجموعه های کارگری استان آذربایجان شرقی است که تقریبا هیچ پرونده ای در محاکم کارگری ندارد.

وی ادامه داد: مدیریت آقای مهندس کبیرنجات در این مجموعه باعث رشد و پویایی این کارخانه شده است و در این شرایط اقتصادی همواره برای رفاه کارگران تلاش کرده و  سالانه تعدادی کارگر جدید نیز جذب مجموعه شده است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان در ادامه افزود: کبریت جزو صنایع قدیمی است و این کارخانه نیز مه در سال ۱۳۰۰ تاسیس شده است با درایت مدیران توانسته تا امروز فعالیت کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز همچنین خاطر نشان کرد: این کارخانه پتانسیل های زیادی دارد و شورای شهر و شهرداری  تبریز نیز آماده همکاری تمام عیار با بخش خصوصی است.

شخصا پیگیر درخواست های سرمایه گذاران هستم

شهردار تبریز گفت: با توجه به سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و رونق تولید شخصا پیگیر درخواست ها و مشکلات سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهر هستم.

ایرج شهین باهر شهردار در این بازدید گفت: تلاش کارگران باعث می شود شاهد اتفاقات خوبی در عرصه های مختلف باشیم بطور مثال اگر امروز تبریز شهر پاک هست به همت پاکبانان است که باید قدردانی شود.

وی‌ در ادامه گفت: کارخانه کبریت ممتاز جزو قدیمی ترین کارخانه های استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز محسوب می شود و شهروندان تبریزی این مجموعه  را جزو افتخارات خود و شهر تبریز می دانند.

شهین باهر با بیان اینکه این کارخانه هویت شهر تبریز است و هیچگاه فراموش نخواهد شد خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان استان باید از تولیدکنندگان موفق اتاق فکر تشکیل دهد تا به وضعیت کارخانجات و عرصه تولید رسیدگی شود و مشکلات این عزیزان حل شود.

وی ادامه داد: با توجه به سفارش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و رونق تولید شخصا پیگیر درخواست های سرمایه گذاران هستم و همچنین شهرداری تبریز آماده همکاری های لازم با این مجموعه در خصوص احداث مجتمع رفاهی کودکان را دارد.

در ادامه این دیدار خط تولید ملامینه توسط صادقزاده رییس فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تبریز، ساعی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر، شهین باهر شهردار تبریز مورد بهره برداری قرار گرفت و از کارگران مجموعه با اهدا شاخه گل تجلیل شد.

انتهای پیام/

تا پایان پیگیر مشکلات سرمایه گذاران هستم / در دوران موفقیت شهرداری و شورای شهر تبریز هستیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار