انتخابات یازدهم (35)/ عضو مجلس خبرگان رهبری؛

مجلس قوی لازمه توسعه و پیشرفت کشور است

1398/12/02 - 16:30 - کد خبر: 15019 نسخه چاپی

نصر: عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مجلس قوی لازمه توسعه و پیشرفت کشور است، گفت: همه مردم به پای صندوق‌ها بیایند و به نماینده شایسته و اصلح رأی دهند.

به گزارش نصر به نقل از مهر، آیت الله محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز در حاشیه حضور در ستاد انتخابات مراغه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اقشار مختلف مردم باید با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی، افرادی را انتخاب کنند که صلاح ملت و جامعه را مد نظر قرار خواهند داد.
وی با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات موجود در کشور به دلیل عدم نظارت مجلس و نمایندگان است، افزود: نماینده منتخب مردم نباید خود را تافته جدابافته از مردم بداند.
پورمحمدی با بیان اینکه شرکت در انتخابات رقم زدن سرنوشت و مردم سالاری دینی است، ادامه داد: مجلس مهم‌ترین نهاد تصمیم گیری در کشور است.
این عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مردم به کاندیدایی رأی دهند که مشکلات را لمس کند، گفت: باید نمایندگان مجلس برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند. رسالت اصلی نمایندگان مجلس، نظارت بر اجرای قوانین است.
وی با اشاره به حضور با نشاط مردم در پای صندوق‌ها گفت: افرادی نیز که تاکنون موفق به حضور در پای صندوق‌های رأی نشده اند به شعبه‌های رأی گیری بروند و به این نکته توجه کنند که دشمن با هر ترفندی می‌خواهد مانع حضور مردم در انتخابات شود.
این نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: برگزاری انتخابات و انتخاب نماینده‌ای اصلح، موجب ریل گذاری مناسب برای حرکت قطار انقلاب و دولت می‌شود.
انتهای پیام/
مجلس قوی لازمه توسعه و پیشرفت کشور است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار