انتخابات یازدهم (27)/ فرماندار ویژه مراغه در گفت و گو با نصر تاکید کرد؛

حفظ اقتدار و استقلال کشور در گرو انتخاب افراد اصلح

1398/12/02 - 14:48 - کد خبر: 15010 نسخه چاپی

نصر: فرماندار مراغه گفت: بهتر است مردم در ساعات اولیه انتخابات پای صندوق های رای رفته و برای اقتدار و استقلال کشور به افراد اصلح و مورد انتخاب خود رای بدهند.

به گزارش نصر، "حمید شکری" امروز دوم اسفند ۹۸ در مصاحبه با خبرنگار نصر در خصوص مشارکت مردمی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه حوزه انتخاباتی شهرستان مراغه و عجب شیر یکی است، نزدیک به ۲۵۷ شعبه اخذ رای مستقر در واحدها فعال هستند.
وی با بیان اینکه تمامی شعبات از صبح ساعت ۸ فعال هستند، افزود: تا این لحظه روند مشارکت خوب پیش رفته است و هدفمان این است تا با دوره های قبلی برابری کرده و میزان مشارکت را به حداکثر برسانیم.
شکری اذعان کرد: بهتر است مردم در ساعات اولیه انتخابات پای صندوق های رای رفته و برای اقتدار و استقلال کشور به افراد اصلح و مورد انتخاب خود رای بدهند.
 فرماندار مراغه تاکید کرد: تاکید مقام‌ معظم‌ رهبری از افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات نیز در راستای اقتدار قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.
شکری تصریح کرد: ما مردم آگاهی داریم و مشارکت آن ها نشان از این‌ است که به حساسیت موضوع واقف شده اند؛ درخواست ما به عنوان خدمت گذار مردم این است که مردم بار دیگر قوی تر و گسترده تر در انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال شرکت کنند.
وی بااشاره به اینکه تمامی راه های مواصلاتی شهرستان ها باز است؛ افزود: علاوه بر اینکه در تمامی محلات صندوق های اخذ رای مستقل هستند، یک واحد اخذ رای سیار در شهر مراغه و چند واحد سیار اخذ رای در شهرستان های شهر مراغه به صورت گردشی روستاهای صعب العبور را پوشش می دهند.
انتهای پیام/
حفظ اقتدار و استقلال کشور در گرو انتخاب افراد اصلح سحر مغفرت


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار