انتخابات یازدهم (20)/ فرماندار هشترود؛

مشارکت بیش از 10 هزار نفر از ساعات اولیه انتخابات مجلس در شهرستان هشترود

1398/12/02 - 12:42 - کد خبر: 14992 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود از مشارکت بیش از 10 هزار نفر از مردم در ساعات اولیه انتخابات مجلس در شهرستان هشترود خبر داد.

به گزارش نصر، «امین امینیان» فرماندار شهرستان هشترود امروز دو اسفند 98 در مصاحبه با خبرنگار نصر، در خصوص مشارکت مردمی در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انتخابات نماد مردم سالاری است و سرنوشت سیاسی کشور با مشارک مردمی رقم می خورد، حضور مردم پای صندوق های رای  انسجام و اقتدار ملی را تقویت می کند.

فرماندار هشترود در خصوص مراکز انتخابیه این شهرستان، افزود: در مجموع 158 شعبه اخذ رای در هشترود و چاراویماق در حال فعالیت هستند که از این تعداد 55 شعبه ثابت و 112 شعبه به صورت سیار از ساعات اولیه شروع رای گیری مشغول اخذ آرای مردم هستند.
امینیان، با اشازه به میزان مشارکت مردمی در این شهرستان، ادامه داد: علی رغم برف و کولاکی که طی روزهای گذشته این شهرستان را فرا گرفته بود و چندین روستا در محاصره برف بود و همچنین شرایط نامناسب جوی، شاهد مشارکت بسیار خوب شهروندان در شعب هشترود و چاراویماق هستیم.
وی ضمن قدردانی از تلاش ماموران راهداری که تلاش کردند محورهای مواصلاتی روستا را  از برف پاک سازی کنند، اضافه کرد: برای رفاه حال مردم 95 شعبه در هشترود و 63 شعبه در چاراویماق به صورت ثابت و سیار دایر است.
فرماندار هشترود در خاتمه گفت: از ساعات اولیه شروع رای گیری تاکنون، از 63 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات، 10 هزار نفر در این شهرستان رای دادند.

انتهای پیام/
مشارکت بیش از 10 هزار نفر از ساعات اولیه انتخابات مجلس در شهرستان هشترود گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار