با حضور امام جمعه تبریز انجام می‌شود؛

رونمایی از پوستر کرسی‌های تلاوت مساجد در دارالقران السابقون تبریز

1398/02/24 - 17:10 - کد خبر: 1499 نسخه چاپی

نصر: کرسی‌های تلاوت مساجد عنوان طرحی است که در آستانه رمضان و در ششمین محفل باشکوه انس با قرآن و عترت دارالقران السابقون تبریز توسط حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز رونمایی می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از مهر، با همت جوانان قرانی دارالقران السابقون تبریز طرح کرسی‌های تلاوت مساجد تدوین شده و اجرای این طرح گام بزرگی در جهت استفاده از ظرفیت حافظان و قاریان ممتاز و ملی قرآن کریم در سطح مساجد شهر تبریز و سایر شهرستان‌ها خواهد بود.

پویا منفرد خطیبی یکی از حافظان کل قران کریم و مسؤول دارالقران السابقون تبریز به خبرنگار مهر گفت: نهضت قرآنی کرسی‌های تلاوت مساجد باعث ترویج تلاوت قرآن و استفاده مردم از قاری‌های بین المللی و ملی خواهد بود و در کنار آن باعث ترغیب قشر جوان به مفاهیم قرآنی می‌شود.

وی ادامه داد: آئین رونمایی از پوستر طرح کرسی‌های تلاوت مساجد همزمان با برگزاری ششمین محفل انس با قران و عترت دارالقران السابقون تبریز و با حضور چهره‌های بین المللی قرانی کشورمان برگزار می‌شود.

منفرد خطیبی افزود: این محفل قرآنی در راستای استقبال از ماه مبارک رمضان و با حضور استاد علیرضا رضایی نفر اول مسابقات بین المللی کشورمان در سال ۹۷ از مشهد مقدس و همچنین استاد علیرضا سلطانی اقدم یکی دیگر از قاریان و چهره‌های بین المللی برگزار می‌شود و این چهره‌های قرآنی به اجرای برنامه‌های قرآنی می‌پردازند.

وی برگزاری محافل قرانی با حضور استادان و شخصیت‌های طراز اول قرآنی را باعث تقویت مجالس و محافل قرانی ذکر کرد و افزود: ایجاد فضای معنوی در شهر با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی و با حضور چهره‌های شاخص قرآنی باعث توسعه و گسترش فضای معنوی جامعه شده و در کنار آن ترغیب و تمایل افراد به فعالیت‌های دینی و قرانی افزایش پیدا می‌شود.

مدیحه سرایی و تواشیح خوانی گروه " تواشیح بشری" نیز از دیگر برنامه‌های ششمین محفل انس با قران و عترت این مؤسسه قرانی است.

شایان ذکر است این محفل باشکوه قرآنی در استقبال از ماه مبارک رمضان روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در شهرک رازی بالاتر از میدان رسالت نرسیده به بوستان قرآن در دارالقرآن السابقون مسجد امام موسی ابن جعفر (ع) با حضور خواهران و برادران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

رونمایی از پوستر کرسی‌های تلاوت مساجد در دارالقران السابقون تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار