انتخابات یازدهم (12)/رئیس ستاد انتخابات آذربایجانشرقی؛

نیازی به اخذ اثر انگشت با استامپ در شعب اخذ رای نیست

1398/12/02 - 11:08 - کد خبر: 14980 نسخه چاپی

نصر: رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، گفت: ضرورتی برای اخذ اثر انگشت از طریق استامپ در شعب اخذ رای نمی‌باشد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، علیار راستگو دقایقی قبل در گفت‌‌وگو با خبرنگاران در خصوص موضوع اثر انگشت اظهار داشت: با توجه به وجود دستگاه احراز هویت در کلیه شعب استان و برابر هماهنگی‌های ستاد نهاد کشور و موافقت شورای نگهبان، ضرورتی برای اخذ اثر انگشت از طریق استامپ نمی‌باشد.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 62 هزار نفر از عوامل برگزاری انتخابات در آذربایجان‌شرقی هستند، یادآور شد:در آذربایجان‌شرقی دو میلیون و 977 هزار و 896 نفر واجد شرایط رای دادن هستند و از این تعداد 145 هزار و 293 نفر به برای اولین بار واجد شرایط رای دادن می‌شوند.
وی ادامه داد: در شهرستان تبریز یک‌میلیون و 379 هزار و 770 نفر واجد شرایط رای دادن بوده که در مجموع 51 درصد از این تعداد آقایان بوده و مابقی بانوان هستند.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی، آمار رأی‌ اولی‌ها در انتخابات دوم اسفند امسال را ۱۴۵ هزار و ۲۹۴ نفر اعلام کرد و متذکر شد: سه هزار و 53 شعبه اخذ رای در استان داریم و یک شعبه برای کسب رای اقلیت‌های مذهبی استان در تبریز مشخص شده است.
وی ادامه داد: در شهرستان تبریز 800 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که از این تعداد 683 شعبه در شهر تبریز مستقر هستند.
راستگو اضافه کرد: در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر، اسکو در مجموع یک‌هزار و 300 شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده و نسبت به دوره‌های گذشته 100 شعبه در شهرستان تبریز به‌منظور سهولت دسترسی مردم به شعبات افزایش یافته است.
انتهای پیام/
نیازی به اخذ اثر انگشت با استامپ در شعب اخذ رای نیست خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار