رییس هیات اسکی استان زنجان؛

طرح جامع استعدادیابی اسکی شمال غرب کشور در زنجان اجرا می‌شود

1398/12/01 - 15:00 - کد خبر: 14945 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات اسکی استان زنجان گفت: برای نخستین بار در زنجان، طرح جامع استعدادیابی اسکی شمال غرب کشور به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، رضا اژدری امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: این طرح از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعدازظهر چهارم اسفند ماه با رقابت قریب ۱۲۰ اسکی باز از استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، همدان، اردبیل، قزوین، زنجان و کردستان، انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه رقابت ها به صورت ژیان (مارپیچ بزرگ) برگزار می شود اظهار داشت: این رقابت ها در دو  رده سنی هشت، ۹ و ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال و در دو بخش دختران و پسران برگزار می شود و حداقل ۲۵ داور زنجان آن را قضاوت خواهند کرد.
اژدری با یادآوری اینکه طرح جامع استعدادیابی دو سال متوالی است که از سوی فدراسیون برگزار می شود، افزود: استان زنجان از سال ۸۹ این طرح را اجرا می‌کند و پیشتاز در کل کشور است.
رئیس هیات اسکی استان زنجان گفت: قرار است سیدعبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی و حامد کیا شمشکی رییس کمیته استعدادیابی این فدراسیون در این پیکارها حضور یابند.
اژدری افزود: این طرح در پیست پاپایی زنجان برگزار می شود و در پایان به شرکت کنندگان، گواهینامه حضور و نشان قهرمانی نیز اهدا خواهد شد.  
وی اظهار داشت: دوشنبه (پنجم اسفند ماه) نیز کلاس مربیگری اسکی آلپاین درجه سه و ارتقا سه به دو در پیست پاپایی زنجا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
طرح جامع استعدادیابی اسکی شمال غرب کشور در زنجان اجرا می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار