معاون راهداری استان زنجان؛

آزادراه زنجان ـ قزوین برفی است

1398/12/01 - 12:45 - کد خبر: 14927 نسخه چاپی

نصر: معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: آزادراه زنجان ــ قزوین برفی است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، جواد یوسفی در گفت‌وگویی اظهار کرد: هم اکنون بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان، حاکی از بارش برف شدید در آزادراه زنجان ــ قزوین است که سطح جاده را لغزنده کرده و لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند.
وی با اشاره به اینکه در محور ترانزیت زنجان ــ ابهر نیز بارش برف از کیلومتر ۲۰ به بعد، شدت بیشتری دارد، تصریح کرد: رانندگان برای عبور و مرور از گردنه‌های کوهستانی تجهیزات زمستانی مانند زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: در محور زنجان ــ طارم نیز بارش برف مشاهده می‌شود و از مسافران تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
این مسئول با بیان اینکه ۱۰ روستا همچنان در محاصره برف قرار دارد، عنوان کرد: با تلاش راهداران طی روزهای اخیر بیش از ۱۰۰ روستا بازگشایی شده و ۱۰ روستای باقی مانده نیز تا عصر امروز پاکسازی می‌شود.
وی ادامه داد: ۵۰۰ نیروی راهداری با دستگاه‌های سبک، سنگین و نیمه‌سنگین در آماده‌باش هستند تا در صورت بارش برف و مسدود شدن راه‌ها نسبت به بازگشایی محورها اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/
آزادراه زنجان ـ قزوین برفی است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار