دیرکل میراث فرهنگی اردبیل اعلام کرد:

پیش بینی افزایش گردشگران خارجی اردبیل در نوروز ۹۹

1398/12/01 - 12:00 - کد خبر: 14920 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل گفت: به دلیل امنیت مناسب مرزهای کشور و ارتقای خدمات افزایش حضور گردشگران خارجی به ویژه اتباع آذری طی ایام نوروز در اردبیل پیش بینی می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از مهر، نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به امنیت مثال زدنی موجود در مرزهای کشور و ارتقای خدمات؛ افزایش حضور گردشگران گرجی به ویژه اتباع آذری در اردبیل طی ایام نوروز پیش بینی می‌شود.
به گفته وی طی ۱۰ ماه ابتدایی سال جاری بررسی آمار از افزایش ۱۴ درصدی ورود گردشگران خارجی از طریق پایانه مرزی بیله سوار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر می‌دهد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل ادامه داد: در این مدت مجموع ترددها از طریق پایانه مرزی بیله سوار نیز با افزایش حدود ۱۲ درصدی همراه شده است.
فلاحی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری حضور بیش از ۶۱۰ هزار گردشگر از طریق پایانه مرز بیله سوار در استان را شاهد بودیم، افزود: این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۵۲۷ هزار نفر بوده است.
وی از اردبیل به عنوان یکی از مقاصد ارزان سفر یاد کرد و ادامه داد: در این مدت کیفیت ارائه خدمات تأسیسات گردشگری نیز با رشد مناسبی همراه شده تا این موضوع مورد استقبال اتباع آذری و دیگر گردشگران خارجی نیز قرار گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: بیشترین میزان گردشگران خارجی به منظور بهره مندی از خدمات پزشکی و درمانی به اردبیل سفر می‌کنند و بدین منظور نیازمند تقویت گردشگری سلامت در منطقه هستیم.
انتهای پیام/
پیش بینی افزایش گردشگران خارجی اردبیل در نوروز ۹۹ خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار