رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد؛

مهاباد میزبان مرحله سوم لیگ دسته دو بسکتبال کشور شد

1398/11/30 - 16:45 - کد خبر: 14884 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: مرحله سوم مسابقات لیگ دسته دو بسکتبال کشور به میزبانی این شهرستان در سالن دو هزار نفری مجموعه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، قرنی مصطفی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: مرحله سوم رقابت‌های گروه سوم لیگ دسته دو بسکتبال کشور هفته آینده با حضور چهار تیم طی سه روز به میزبانی مهاباد برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این مرحله تیم‌های بسکتبال «خانه بسکتبال» کاشان، «گاز» خوزستان، «رادین» خراسان به همراه تیم «دیار» مهاباد با هم رقابت کرده و در پایان دو تیم برتر به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.
وی اضافه کرد: در اولین دیدار این مرحله ۶ اسفندماه راس ساعت ۱۶ تیم «رادین» خراسان به مصاف گاز خوزستان خواهد رفت و ساعت ۱۸ نیز تیم بسکتبال «دیار» مهاباد هم پذیرای تیم خانه بسکتبال خراسان خواهد بود. 
 رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته دو کشور در گروه دوم به میزبانی تهران طی سه روز برگزار شد که تیم «دیار» مهاباد با انجام ۶ بازی و کسب یک برد، پنج باخت و مجموع هفت امتیاز در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفت.
تیم هیات بسکتبال مهاباد در گروه دوم این بازی‌ها با تیم‌های شهدای بابل، درفک گیلان و راک شیمی تهران هم‌گروه بود.
رقابت‌های لیگ دسته دو بسکتبال کشور با حضور ۱۷ تیم از سراسر کشور در قالب یک گروه پنج تیمی و سه گروه چهار تیمی در حال برگزاری است.
سال گذشته هم تیم هیات بسکتبال این شهرستان که با تیم‌های اسدآباد همدان، مهتاب قم، افلاک لرستان و طلای سبز رفسنجان هم‌گروه بود که با دو شکست و یک پیروزی از صعود به دوره دوم بازماند. 
مهاباد دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.
انتهایپیام/
مهاباد میزبان مرحله سوم لیگ دسته دو بسکتبال کشور شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار