کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی؛

نماینده باید وکیل مردم باشد نه دولت/ نمایندگان به فکر تامین نیاز های خود هستند/ آقای متولی دولت لا اقل به مردم دروغ نگو

1398/11/30 - 15:20 - کد خبر: 14878 نسخه چاپی

نصر: "بهزاد وکیلی" ضمن اشاره به اینکه نماینده باید وکیل مردم باشد نه دولت، اظهار داشت: من واقعا خجالت می کشم از مردم، خواسته های عمومی مردم از نمایندگان برآورده نمی شود، متاسفانه قاطبه نمایندگان مجلس به فکر رفع نیاز های مردم نیستند بلکه به فکر تامین نیاز های خود هستند.

به گزارش نصر، نشست خبری "بهزاد وکیلی" با اصحاب رسانه در آستانه روز انتخابات برگزار شد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سمت هایی که داشت عنوان کرد: از سال 70 وارد دیوان محاسبات شده ام و در سال 80 به سمت مدیر کل دیوان محاسبات در تبریز منصوب شدم که آخرین سمت دولتی ام مشاور کمسیون اصل 90 در مجلس بوده است.

وی با اشاره به حضور کمرنگ زنان در جامعه اظهار کرد: امروز در دنیا جنسیت اهمیتی ندارد و فقط توانمندی و هوشمندی در مدیریت ملاک است، در غرب اگر بانوان نقش اجتماعی ایجاد می کنند اما نقش ابزاری زیادی دارند و این یک نقص است برای غرب و دین اسلام بعنوان یک دین کامل نقش زن را دوشادوش مرد تعریف می کند،ما باید دقت کنیم تا در وضع قوانین هیچگونه تبعیضی در بین آقايان و بانوان قرار ندهیم.

وی درباره ورود بانوان به ورزشگاه ها ادامه داد: در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه معتقدم وقتی در عرصه های مختلف اجتماعی درباره ورود بانوان مشکلی نداریم و تبعیض جنسیتی مهم نیست پس ورود بانوان به ورزشگاه ها هیچ گونه مشکلی ندارد.

وی درباره اصل 15 قانون اساسی ابراز داشت: معتقدم قانون اساسی براساس یک اصول و استاندارد خاصی وضع شده است و هرگونه تحلیل و تفسیر برای قانون اساسی نقش حاکمیت و شورای نگهبان شاید تعرض به قوانین باشد، باید برای زبان بعنوان یک هویت اصلی فرهنگستان تشکیل شود، برای همه زبان ها.

وکیلی هدفش از شرکت در انتخابات مجلس را توصیه بزرگان خواند و افزود: قصدی برای شرکت در این دوره انتخابات نداشتم و به توصیه بزرگان و دوستانم وارد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات شدم معتقدم که نماینده مردم در مجلس باید زبان گویای مردم باشد.

وی درباره دولت و مجلس فعلی گفت: قول هایی که مسئولین در چند سال اخیر به مردم دادند را عمل نکردند و اکنون مردم ما نا امید شده اند معتقدم دولت و مجلس فعلی جز ضعیف ترین دولت و مجلس در طول انقلاب بوده است.

بهزاد وکیلی ضمن اشاره به اینکه نماینده باید وکیل مردم باشد نه دولت اظهار داشت: من واقعا خجالت می کشم از مردم، خواسته های عمومی مردم از نمایندگان برآورده نمی شود، متاسفانه قاطبه نمایندگان مجلس به فکر رفع نیاز های مردم نیستند بلکه به فکر تامین نیاز های خود هستند، نماینده ای که میلیاردی پول خرج می کند طبیعی است که انتظار دارد فردا در مجلس این پول را تامین کند، آقای نماینده ای که 16 سال است در مجلس بوده ای، دست آورد شما برای این مردم چه بوده ؟

آقای نماینده ای که رای مردم را می خواهی چه ضمانتی می دهید که انتظارات مردم را برآورده کنید و مسئولیتتان را در مجلس رها کرده و سراغ مسئولیت های دیگری نروید؟ همان نمایندگانی که در دوره های قبل بودند الان رد صلاحیت شده اند، آقای نماینده ای که از صندلی سبز مجلس به عنوان رانت استفاده کرده ای، از موقعیت خود استفاده کرده ای رد صلاحیت بخاطر این موارد است.

وی درباره طیف هایی که در کشور وجود دارند گفت: به نظرم اصول گرایی و اصلاح طلبی و از این قبیل کلمات دیگر مشمئز کننده شده است، کسانی که بعنوان اصول گرا یا اصلاح طلب به مجلس رفته اند اگر دردی از دردهای مردم باز کردند دستشان را می بوسیم اما اگر اینگونه نیست به چه دردم می خورد، گیرم پدر تو بود فاضل، از فضل پدر تو را چه حاصل.

وکیلی با اشاره به ارزش مردم شریف ایران عنوان کرد: متاسفانه برخی ها در مسائل و مصوبات کشوری به عزت مردم اهمییت نمی دهند، خواهشم از کسانی که به مجلس راه پیدا می کنند این است که حداقل در مصوبات ملی عزت مردم را حفظ کنند.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس ادامه داد: اگر توفیق راه یابی به مجلس را داشتم اولین کارم تعامل و همفکری در راستای حل امورات و مشکلات مردم با 18 نماینده سایر استان ها خواهد بود، نماینده ای که در چهار سال برای هر سال یکی از انتظارات مردم را برآورده کند، فکر می کنم برای یک نماینده کارنامه قابل قبولی باشد.

وی عنوان کرد من به مسائل کارشناسی نگاه می کنم نه قطبی افزود: کسی که پشت تریبون به مردم نگاه کند و بگوید که من خبری نداشتم و دیشب خوابیدم و صبح فهمیدم که قیمت بنزین افزایش پیدا کرده است، طبیعتا از نظر شما یا دروغ گوست یا ضعیف و بی تفاوت است، می گویم آقای متولی دولت که برای شما اعتماد کرده ایم و 8 سال کشورمان را به شما سپرده ایم، لااقل دروغ نگو و با شهامت بگو به دلایل که ما نمی توانیم درست مدیریت کنیم وبودجه دولت کم است میخواهیم از جیب ملت دزدی کنیم.

وی افزود: رای گیری از مردم نیاز به پوستر و بنر ندارد، زمانی نماینده ای می تواند رای مردم را بگیرد که در دل مردم جا داشته باشد، نه اینکه میلیاردی هزینه کند.

وی در پایان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: در عرف کشور دولت بعنوان کسی است که مسئول کار های اجرایی است، در کشور ما اقتصاد در سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی شکل یافته است، خود دولت بعنوان یک رقیب برای اقتصاد خصوصی و تعاونی حساب می آید و اقتصاد خود را در میدان رقابت با خصوصی و تعاونی ها ایجاد کرده است که نتیجه اش می شود رانت، قوانینی وضع کرده است که بخش خصوصی نمی تواند به راحتی وارد شود؛ راه حل اورژانسی وضعیت اقتصادی کشور این است که انبساط اقتصادی در بخش خصوصی ایجاد شود و اقتصاد ملی را بزرگ کنیم، اگر دایره اقتصادی کشور را بزرگ کنیم و اجازه دهیم گردش نقدینگی زیاد باشد.

انتهای پیام/
نماینده باید وکیل مردم باشد نه دولت/ نمایندگان به فکر تامین نیاز های خود هستند/ آقای متولی دولت لا اقل به مردم دروغ نگو محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار