خبر/

قاری مرندی به مسابقات کشوری راه یافت

1398/11/30 - 13:30 - کد خبر: 14866 نسخه چاپی

نصر: میررضا میرعلیزاده با کسب مقام اول در مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم کمیته روستایی و عشایری آذربایجان‌شرقی به مسابقات کشوری راه یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مدیر جهاد کشاورزی مرند امروز در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم و عترت ویژه کارگروه روستایی و عشایری استان در دو بخش برادران و خواهران در مجتمع شهید کسائی تبریز برگزار شد.
وی گفت: در بخش برادران، ۵۰ نفر در رشته قرائت، ۲۲ نفر در رشته اذان، هشت نفر در دعاخوانی، چهار نفر تفسیر موضوعی قرآن، ۱۴ نفر در حفظ یک جزء، پنج نفر در پنج جزء و هفت نفر در ده جزء شرکت داشتند.
منوچهر رحمانی افزود: در بخش خواهران نیز ۳۵ نفر در رشته ترتیل، ۲۴ نفر در تفسیر موضوعی، هشت نفر در حفظ یک جزء، پنج نفر در پنج جزء و پنج نفر در ده جزء حاضر شده و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه یافتند.
وی اعلام کرد: میررضا میر علیزاده از مرند در رشته پنج جزء، فاطمه اکبری از اسکو در رشته ترتیل، رقیه منافی از اسکو در رشته پنج جزء، مهدیه معزی از تبریز در رشته ۱۰جزء، مریم رنجبربارانلو از تبریز در رشته تفسیر موضوعی، محمد رضا پاسگرد از تبریز در رشته قرائت، ناصر دادخواه از تبریز در رشته ۱۰جزء، محمد اصولی از تبریز در رشته دعاخوانی، حسن اسکندری از اسکو در رشته تفسیر موضوعی و سجاد امینی از اسکو در رشته اذان، موفق شدند با کسب مقام اول در رشته های مختلف مسابقات قرآن کریم و عترت ویژه کارگروه روستایی و عشایری استان به مسابقات کشوری راه یابند.
انتهای پیام/
قاری مرندی به مسابقات کشوری راه یافت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار