رییس اداره ورزش و جوانان تبریز؛

۲۰ هزار صندلی برای بازی تراکتور و مس آماده شد

1398/11/30 - 10:45 - کد خبر: 14833 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز گفت: تعداد ۲۰ هزار صندلی سکوهای استادیوم یادگار امام برای بازی امروز تیم‌های تراکتور و مس کرمان آماده شده است.

به گزارش نصر، حبیب مقصودی امروز در گفت وگو با خبرنگار افزود: این تعداد صندلی توسط عوامل شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز برف روبی و تمیز شده است تا برای بازی امروز پذیرای هواداران فهیم تراکتور باشد.
وی معیار آماده سازی این تعداد صندلی را جلسه هماهنگی بین اداره ورزش و جوانان، باشگاه تراکتور و هیات فوتبال استان اعلام و اضافه کرد: طبق جلسه هماهنگی پیش بینی حداکثری برای حضور این تعداد تماشاگر در بازی امروز نهایی شد تا بر اساس آن ۲۰ هزار صندلی تمیز و آماده شود، کما اینکه در بازی قبلی تراکتور مقابل سایپا نیز پیش بینی پنج هزار صندلی شده بود که تعداد تماشاگران حاضر در استادیوم بیش از سه هزار نفر بود.
مقصودی با اشاره به تلاش های چند روزه برای آماده سازی زمین چمن استادیوم یادگار امام برای بازی تراکتور و مس، اظهار داشت: پس از بازی هفته قبل در این ورزشگاه و طی دور روز متوالی شاهد بارش سنگین برف بودیم که در نهایت تمام برف موجود در زمین چمن و پیست تارتان و مقابل رختکن ها تمیز شد، در حالی که کارگران در دمای زیر ۱۲ درجه سانتی گراد طی روزهای گذشته مشغول کار بودند.
وی با تاکید بر اینکه تلاش عوامل اداره ورزش و جوانان تبریز آماده سازی مطلوب زمین چمن برای برگزاری بازی های لیگ و جام حذفی است، یادآوری کرد: ما در زمان های مقرر و به موقع اقدام به غلطک زنی، چمن زنی و نایلون کشی زمین می کنیم اما با تمام این اقدامات به دلیل بارش های سنگین برف و نیز برودت هوا، امکان تحت تاثیر قرار گرفتن کیفیت چمن وجود دارد.
مقصودی ادامه داد: سیستم هیتینگ زمین چمن استادیوم یادگار امام به طور مرتب و منظم فعال است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی ابراز اطمینان کرد زمین چمن استادیوم یادگار امام نسبت به بازی قبلی تراکتور مقابل سایپا از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد.
رییس اداره ورزش و جوانان تبریز همچنین از آماده بودن راه های دسترسی و پارکینگ ورزشگاه یادگار امام خبر داد و افزود: طی چهار روز گذشته با حمایت و کمک شهرداری تبریز تمام مسیرهای دسترسی و پارکینگ خودروها به طور کامل برف روبی شده است و تماشاگران هیچ مشکلی  برای ورود به استادیوم نخواهد داشت.
مقصودی حجم برف در پارکینگ ورزشگاه یادگار امام پیش از برف روبی را بیش از ۸۰ سانتی متر اعلام کرد.
وی با بیان اینکه استادیوم یادگار امام برای بازی امروز به طور کامل آماده شده است، گفت: تنها مورد باقی مانده در این زمینه مربوط به  خط کشی زمین است که ان نیز تا دو ساعت مانده به شروع بازی انجام می گیرد.
بنا به این گزارش، بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های کشور بین تیم های تراکتور و سایپا راس ساعت ۱۵ امروز برگزار می شود.
انتهای پیام/
۲۰ هزار صندلی برای بازی تراکتور و مس آماده شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار