خبر/

همایش ملی بازاریابی دیجیتال در تبریز برگزار می‌شود

1398/11/29 - 10:20 - کد خبر: 14759 نسخه چاپی

نصر: از پوستر دومین همایش ملی توسعه بازاریابی دیجیتال که با هدف بررسی تخصصی محورهای مختلف این حوزه در ۹ اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، رونمایی شد.

به گزارش نصر، رامین اکبری با اشاره به اهمیت برگزاری همایش های تخصصی و استقبال پر شور جوانان فعالان حوزه فناوری از دوره اول همایش ملی توسعه بازاریابی دیجیتال، گفت: با توجه به ظرفیت بالای شهر تبریز در حوزه کسب و کار سعی بر این است با برگزاری همایش های تخصصی متعدد و با کیفیت، توانمندی های بالقوه جوانان، مدیران و فعالین اقتصادی را به حرکت های صحیح و سودآور تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در دومین دوره این همایش ملی تمام محورهای مهم و تاثیر گذار در امر بازاریابی دیجیتال توسط اساتید و بنیان گذاران کسب و کارهای موفق، اذعان داشت: این همایش با سخنرانی چهره های ملی نظیر؛ هادی مرادی ( مدیر مارکتینگ الو پیک)، محمد نصری ( مدیر عامل آریا مدتور )، مسعود یوسف نژاد ( بنیان گذار زومیت و کجارو)، حامد منصوری ( بنیانگذار آپ)، مرتضی مختاری (عضو هیئت علمی دانشگاه) و همچنین پنل تخصصی پرسش و پاسخ با حضور وحیده علیزاده (موسس کمپین دیجیتال آونگ)، ناصر کسرایی (بنیانگذار آلیار)، ارس اناری ( بنیان گذار بیمیتو) و آرش ماهوتی (بنیان گذار دیجی نلا) نیز همزمان با همایش برگزار خواهد شد.

وی افزود:این همایش با همکاری و مشارکت چندیت ارگان دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد و افرادی که تمایل به شرکت در این همایش دارند می توانند بزودی به سایت www.bkstartupi.com مراجعه نمایند.

این گزارش حاکی است، دومین همایش توسعه دیجیتال مارکتینگ با محوریت برندسازی و فروش ۹ اسفند ساعت 15 در تبریز سالن تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
همایش ملی بازاریابی دیجیتال در تبریز برگزار می‌شود گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار