مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان اعلام کرد:

تخصیص نفت سفید فوق‌العاده به دلیل برودت هوا

1398/11/28 - 16:15 - کد خبر: 14730 نسخه چاپی

نصر: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: توزیع سوخت سه مرحله نفت سفید فوق‌العاده برای مصرف‌کنندگان به دلیل برودت هوا اعلام شده است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حمدالله حبیبی در گفت‌وگویی با اشاره به تامین سوخت روستاهای فاقد شبکه گاز، اظهار کرد: از مجموع ۹۲۵ روستای استان، ۹۱۲ روستای دارای سکنه است و در سال‌جاری به ۴۸۷ روستای فاقد گاز با بیش از ۳۰ هزار خانوار نفت سفید توزیع شده است.
این مسئول با اشاره به کاهش تعداد روستاهای تحت پوشش نفت سفید به علت گازرسانی در سال‌جاری، ادامه داد: در مجموع خانوارهای استفاده‌کننده از نفت سفید امسال از ۳۰ هزار به ۲۳ هزار کاهش یافته است.
وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون نزدیک به ۴۰۰ میلیون لیتر نفت سفید در بین ۲۳ هزار خانوار در ۴۰۰ روستای استان زنجان توزیع شده، همچنین به علت سرما و برودت هوا، خانوارهای دارای سهمیه نفت سفید سوخت بیشتری دریافت کردند.
حبیبی تصریح کرد: برای خانوارهای زیر پنج نفر هر کالا برگ با سهمیه ۲۰۰ لیتری، بیش از این تعداد ۳۰۰ لیتر در ماه نفت سفید توزیع می‌شود و به‌رغم این میزان توزیع سوخت سه مرحله نفت سفید فوق‌العاده برای مصرف‌کنندگان به دلیل برودت هوا اعلام شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه تمهیدات لازم برای واریز سهمیه‌های نفت‌سفید خانوارها در کارت‌های بانکی معرفی شده از جانب سرپرستان خانوارها اتخاذ شده، منبع این سرپرستان با مراجعه به فروشندگان روستایی و کشیدن کارت خود در دستگاه کارت‌خوان بانکی موجود در فروشندگی‌ها نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه کارت‌خوان بانکی در تسهیل عرضه خدمات به هم‌وطنان و نیز جلوگیری از سوءاستفاده از کالابرگ‌های نفت‌سفید کاغذی و پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده نفت‌سفید استفاده کنند.
انتهای پیام/
تخصیص نفت سفید فوق‌العاده به دلیل برودت هوا خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار