سید حسن نصرالله؛

انقلاب ایران بر خلاف جنگ و تحریم با ایستادگی مردم، پا بر جاست

1398/11/27 - 16:56 - کد خبر: 14659 نسخه چاپی

نصر: دبیر کل حزب‌الله لبنان امروز به مناسبت چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس سخنرانی کرد و گفت، انقلاب ایران بر خلاف همه تحریم‌ها و محاصره‌ها و جنگ‌ها با ایستادگی مردم پا بر جا ماند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، حزب‌الله لبنان امروز یکشنبه در چند شهر لبنان، برای بزرگداشت شهداء مقاومت لبنان سید عباس موسوی، شیخ راغب حرب و حاج عماد مغنیه و همچنین در چهلم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همراهانشان مراسم یادبودی برگزار و «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان، در بخشی از این مراسم سخنرانی کرد.
نصرالله در ابتدا یاد شهدای مقاومت را که در چنین روزهایی به شهادت رسیدند گرامی داشت و از شهدای اخیر مقاومت یعنی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان تمجید کرد.
دبیر کل حزب‌الله هنگام اشاره به مناسبت‌های ماه جاری میلادی، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا علیها السلام، به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و آن را به رهبر انقلاب، مردم و دولت ایران تبریک گفت.

انقلاب ایران بر خلاف جنگ‌های مختلف، پا بر جاست
نصرالله گفت، انقلاب ایران بر خلاف همه جنگ‌های نظامی، امنیتی، اقتصادی، روانی و رسانه‌ای، به لطف خدا و با ایستادگی مردم مؤمن در همه حوزه‌ها و در همه مراحل‌، پایداری کرد. در سالروز پیروزی انقلاب، تشییع شهدا، حاج قاسم سلیمانی و ابومهندی المهندس و سایر همراهانشان پیامی قوی برای دوست و دشمن فرستاد. پیام برای دشمن این بود که ناامید شود؛ دشمنی که روی سقوط انقلاب و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی از درون حساب کرده بود، همانطور که جان بولتون انتظار داشت که انقلاب، سال چهلم خود را نبیند و جشن سال نو میلادی را در تهران بگیرند. پیام برای دوستان از همه مظلومان گرفته تا مستضعفان این بود که بدانند که آنها تکیه بر قلعه‌ای استوار، قدرتمند و سرافراز دارند که هر چه خطرات علیه‌ش بیشتر شود، صلابت این قلعه نیز بیشتر خواهد شد.

تبریک سالروز آغاز انقلاب مبارک به مردم مظلوم
نصرالله همچنین به سالروز انقلاب در بحرین نیز اشاره کرد و گفت، به ملت مظلوم بحرین سالروز انقلاب مبارکشان را تبریک می‌گویم؛ مردمی مظلوم که دنبال حقوق طبیعی خود است و در این راه فداکاری‌های زیادی کرده و شهید و مجروح و زندانی و بازداشتی داده و امروز برای بازگشت بحرین به جایگاه طبیعی خود تلاش می‌کند چرا که حکام آن، آن را پایگاهی برای سازش [با دشمن صهیونیستی] و توطئه علیه آرمان مردم فلسطین تبدیل کرده‌اند.
نصرالله در ادامه به تشییع باشکوه شهدای مقاومت در سال‌های گذشته بخصوص امسال در تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در ایران و عراق اشاره کرد و گفت، خیلی از این مردم حاج قاسم را نمی‌شناختند. این همه محبت جوشان از کجا آمده است؟ هنگامی که وصیت حاج قاسم را می‌خواهیم می‌بینیم که ما مقابل مجاهدی هستیم که غ مردم و امتش را داشت... آنها اولیاء خدا بودند که همه عمر خود را در راه خدای تبارک و تعالی هزینه کردند و خدا نیز آنها را عزت داد.
در ابتدای مقاومت خون شیخ راغب حرب ما را وارد مرحله‌ای جدید کرد. شهادت سید عباس موسوی مقاومت را وارد مرحله‌ای کرد که با قبلش متفاوت بود.
انتهای پیام/
انقلاب ایران بر خلاف جنگ و تحریم با ایستادگی مردم، پا بر جاست خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار