شهردار خلخال؛

بیش از دو هزار دستگاه کامیون برف در خلخال جابجا شد

1398/11/27 - 12:30 - کد خبر: 14635 نسخه چاپی

نصر: شهردار خلخال گفت: از آغاز عملیات برف‌روبی و بازگشایی معابر این شهر تاکنون به تعداد دو هزار کامیون، برف از معابر بارگیری و به بیرون از شهر انتقال یافته است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، صباح‌الدین برزگر امروز در گفت و گویی افزود: برغم افزایش امکانات و ماشین‌آلات سنگین، عملیات برف‌روبی و پاکسازی خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر به علت حجم بالای برف  به کندی پیش می‌رود.
وی اظهارداشت: در حال حاضر ۱۱ دستگاه لودر، دو دستگاه گریدر، دو دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه بابکت و ۲۲ دستگاه کامیون کمپرسی در برف‌روبی ،بازگشایی و حمل برف فعالیت دارند و در ۶ روز پس از گذشت بارش برف سنگین موفق به معبرگشایی در  ۵۰ درصد از خیابان‌های اصلی و فرعی شده است.
شهردار خلخال به انباشت برف سنگین با ار تفاع یک تا دو متری در هزار و ۶۰۰ خیابان و کوچه این شهر اشاره کرد و گفت: اولویت برف‌روبی و پاکسازی خیابان‌های اصلی  بوده و سپس به معابر فرعی، کوچه‌های عریض و کوچه‌های باریک  توجه خواهد شد. 
وی با اشاره به دستور معاون امور عمرانی استاندار اردبیل مبنی بر بکارگیری نیروی انسانی برای بازگشایی معابر و کوچه‌ها، افزود: پیش از دستور معاون استاندار ۳۲ نفر از کارگران بخش خدمات شهری در بازگشایی دستی معابر خلخال فعالیت داشتند که ۵۰ کارگر به جمع این افراد اضافه شده است .
بنا به این گزارش، با وجود گذشت ۶ روز از آخرین بارش برف سنگین در شهر خلخال ه علت مسدود بودن بیشتر کوچه‌ها شهروندان قادر به  استفاده ازخودرو خود نیستند.
آموزش و پرورش خلخال امروز نیز به علت مشکل تردد دانش‌آموزان در معابر عمومی شهر مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی را در دو نوبت صبح و بعد ازظهر تعطیل اعلام کرد.
انتهای پیام/
بیش از دو هزار دستگاه کامیون برف در خلخال جابجا شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار