عبدالله تقی پور در صحن علنی شورای اسلامی تبریز؛

هیچ جای دنیا در شریان های اصلی از نیروی انسانی برای پاکسازی معابر استفاده نمی شود

1398/11/27 - 09:39 - کد خبر: 14610 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: هیچ جای دنیا در شریان های اصلی از نفر برای پاکسازی معابر استفاده نمی شود، چرا که پاکسازی نباید به بهای جان انسان ها انجام شود.

به گزارش نصر، عبدالله تقی پور در خصوص وضعیت حاکم بر شهر ناشی از بارش های اخیر، گفت: گله مندی های به حق و بجاست، چرا که روش های سنتی پاسخگوی نیازهای امروزی نیست.

وی افزود: زمانی که نقطه انجماد ۹- درجه کلرید سدیم را در ۱۳- استفاده می کنیم، اثر نمی گذارد و علت ترافیک نیز این است که ما بعد از بارش اقدام می کنیم درحالیکه در دنیا از سیستم ضد یخ زدگی قبل از بارش استفاده می کنند.

این عضو شورا اضافه کرد: تکنولوژی و سیستم های جوی ما را از بارش برف خبردار می کند، پس چرا از یخ زدگی پیشگیری نمی کنیم.

وی در خصوص تخریب آسفالت در این ایام گفت: وقتی ترک های آسفالت با آب پر می شود و سپس یخ می زند آسفالت از بین می رود، اگر این محلول ها قبل از بارش ریخته شود دیگر شاهد یخ زدگی نخواهیم بود.

وی افزود: پیمانکاران و خادمان این شهر زحمت می کشند اما تا زمانی که نتیجه نگیریم، کار آنها نیز بی ارزش دیده می شود.

تقی پور ضمن اشاره به لزوم خریداری تجهیزات جدید برای پیشگیری از بحران های ناشی از بارش برف، ادامه داد: در هیچ جای دنیا در شریان های اصلی از انسان برای پاکسازی معابر استفاده نمی شود چرا که پاکسازی نباید به بهای جان انسان ها انجام شود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: آسفالت هایی که دو سال قبل در سطح شهر ریخته شده است، از میان رفته است، مگر عمر آسفالت دو سال است؟! هر پیمانکاری که در این امر کوتاهی کرده است باید پاسخگو باشد.
انتهای پیام/
هیچ جای دنیا در شریان های اصلی از نیروی انسانی برای پاکسازی معابر استفاده نمی شود گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار