نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی:

"ایران تک" تعاملی سالم برای صنعتگران منطقه

1398/02/22 - 13:27 - کد خبر: 1457 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی "ایران تک" را تعاملی سالم برای صنعتگران منطقه عنوان کرد.

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی ششمین دوره معرفی برترین شرکت های منطقه غرب و شمالغرب کشور، "معصومه آقاپور" نماینده مردم شبستر در مجلی شورای اسلامی پیرامون برگزاری همایش "ایران تک" اظهار داشت: این رویداد اولین فرصتی است که واحدهای تولیدی و اقتصادی را در کنار هم جمع می کند و فرصتی را برای تعامل افکار صنعتی مختلف فراهم می سازد، این تعامل که بدون هیچ گونه کینه و گروکشی های سیاسی ایجاد می شود  امری مثبت و اثر گذار است.

وی یادآوری کرد: دشمن با اعمال اهداف سیاسی علیه جمهوری اسلامی خواه ناخواه هیزمی به آتش بحران اقتصادی کشور ما می ریزد و آن را شعله ورتر می کند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن در این زمینه کار خود را به خوبی انجام می دهد و از راه های مختلف مانند جنگ رسانه ای، تبلیغاتی و اقتصادی استفاده می کند.

آقاپور با اشاره به اینکه آفت های اقتصادی کشور یا منشاء سیاسی، پست های مدیریتی یا عدم ثبات دارد، ادامه داد: این دوران کوتاه مدت بوده و اگر این فشارها برداشته شود، اقتصاد ایران مثل فواره رشد خواهد کرد.

وی گفت: در پازل اقتصادی خاورمیانه کشورها به نوبت رشد اقتصادی خواهند داشت و این پازل باید یک سطح بالا بیاید ولی نوبت ها متفاوت است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرصت ایران در این پازل کوتاه خواهد بود، اظهار داشت: ایران منابع، نیروی جوان، زمینه و زیرساخت تولید تکنولوژی را دارد و بجای 10 سال در مدت 3 سال می تواند رشد اقتصادی 7 درصد را تجربه کند.

آقاپور افزود: این فشار علیه جمهوری اسلامی ایران برای گرفتن فرصت ها و دادن آن به سایر کشورهای همسایه است.
وی با بیان اینکه ما در پنجاه سال گذشته اقتصاد سیاسی داشتیم، یادآوری کرد: در سال ۹۸ این تحریم ها و بحران ها موجب می شود تا ما به سمت سیاست اقتصادی سوق یابیم و این سیاست سرلوحه پیشرفت توسعه اقتصادی است.

آقاپور از شرکت کنندگان در این همایش و مدیران واحدها و شرکت های تولیدی خواست از انجام کارهای پوپولیستی اقتصادی دوری کرده و از مشاوران قوی برای بازارسنجی و نیازسنجی کشورهای همسایه استفاده کنند.

انتهای پیام/

نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار