یگان‌های ارتش به یاری محاصره ‌شدگان برف در چاراویماق شتافتند

1398/11/25 - 19:21 - کد خبر: 14520 نسخه چاپی

نصر: همه جاده‌های اصلی و راه‌های روستایی شهرستان چاراویماق در جنوب آذربایجان‌شرقی به دلیل بارش برف سنگین مسدود است و یگان‌های ارتش به یاری مردم در محاصره برف می‌شتابند.

به گزارش نصر از ایرنا، یگان های ارتش به مردم در محاصره برف روستاهای شهرستان چاراویماق در ۱۹۳ کیلومتری جنوب تبریز، آذوقه و نان می رسانند.
با رسیدن نیروهای ویژه گروه ۱۱ ارتش، حدود ۸۰ خودرو به همراه مسافرانشان که در برف و کولاک چاراویماق و هشترود گرفتار شده بودند، نجات یافتند.
فرمانده گروه یازده ارتش در مراغه در این باره به خبرنگاران گفت: با اعزام ۵ دستگاه ماشین کریس سنگین برای کمک رسانی به مناطق برف گیر چاراویماق و هشترود که قابلیت عبور در شرایط سخت برفی و یخبندان دارند، برای امداد رسانی تا ۴ روز در آن منطقه حضور خواهند داشت.
امیر سرتیپ نوری افزود: برای ساکنان روستاهایی هم که راهشان بر اثر کولاک مسدود شده است، با ۲ دستگاه خودروی ویژه ارتش، اقلام مورد نیاز از جمله آذوقه و غذای کنسرو امداد رسانی می شود.
وی ادامه داد: به فرمانداران چاراویماق و هشترود اعلام کرده ایم خودروهای امدادی و تجهیزات این گروه آماده رساندن کمک ها به روستاهای این منطقه است.
راه حدود ۱۵۰ روستای چاراویماق مسدود شده است.
انتهای پیام/
یگان‌های ارتش به یاری محاصره ‌شدگان برف در چاراویماق شتافتند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار