خبر/

رضایتمندی بیش از ۸۲ درصدی شهروندان از بازخورد تماس با مرکز ۱۳۷ شهرداری تبریز

1398/02/22 - 13:04 - کد خبر: 1452 نسخه چاپی

نصر: بیش از ۸۲ درصد از مجموع بازخورد انجام یافته در قبال کلیه تماس های صورت گرفته با مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز در اسفند ۹۷ مورد رضایت شهروندان قرار گرفته است.

به گزارش نصر به نقل از شهریار، بنا بر اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری تبریز، در اسفند ۹۷، در مجموع ۱۲ هزار و ۱۰۰ تماس از سوی شهروندان با این مرکز صورت گرفته که از این تعداد چهار هزار و ۵۶۳ تماس ثبت شده و سه هزار و ۷۸۶ تماس منجر به اقدام اجرایی شده و ۷۷۷ تماس در دستور کار بررسی و کار کارشناسی جهت اقدام است.

همچنین هفت هزار و ۵۳۷ از کل تماس ها مربوط به راهنمایی میهمانان، گردشگران، شهروندان و موارد تکراری بوده است.

بر اساس اعلام مرکز مدیریت شهری ۱۳۷ تبریز، از ۱۶/۶۸ درصد تماس ها بازخورد اخذ شده و میانگین رضایتمندی حاصل شده ۸۲/۱۵ درصد است.

انتهای پیام/

رضایتمندی بیش از ۸۲ درصدی شهروندان از بازخورد تماس با مرکز ۱۳۷ شهرداری تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار